Wiadomości branżowe

MAKRO otwiera dwa Sezonowe MAKRO Punkty w kwietniu!

MAKRO otwiera dwa Sezonowe MAKRO Punkty w kwietniu!
Warszawa, 28 kwietnia 2014r.: W kwietniu br. sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry Polska uruchamia sezonowe hale małego formatu, po raz kolejny we Władysławowie i po raz pierwszy w Lesku. Placówki mają charakter platform drive-in i dedykowane są przede wszystkim klientom z sektora HoReCa prowadzącym biznes w nadmorskich miejscowościach Półwyspu Helskiego oraz w Bieszczadach. Do tej porySezonowy Punkt MAKRO działał wyłącznie we Władysławowie. Jednak w tym roku, wychodząc na przeciw potrzebom klientów lokalnych i sezonowych, sieć hurtowni MAKRO zadecydowała się uruchomić po raz pierwszy swoją sezonową halę również na południu kraju. Lesko, zwane bramą Bieszczad, to optymalna lokalizacja pod kątem zaopatrzenia klientów profesjonalnych z tego regionu. Dlatego też to właśnie tam powstał drugi w Polsce sezonowy MAKRO Punkt.Sezonowe Punkty MAKRO to elastyczne rozwiązanie skierowane głównie do klientów z branży gastronomicznej. To właśnie w okresie letnim restauratorzy, właściciele smażalni i innych punktów gastronomicznych potrzebują stałej dostawy towaru – przede wszystkim napojów, artykułów typu fast food, akcesoriów do grilla, piwa, kawy, herbaty,

Warszawa, 28 kwietnia 2014r.: W kwietniu br. sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry Polska uruchamia sezonowe hale małego formatu, po raz kolejny we Władysławowie i po raz pierwszy w Lesku. Placówki mają charakter platform drive-in i dedykowane są przede wszystkim klientom z sektora HoReCa prowadzącym biznes w nadmorskich miejscowościach Półwyspu Helskiego oraz w Bieszczadach.

Do tej porySezonowy Punkt MAKRO działał wyłącznie we Władysławowie. Jednak w tym roku, wychodząc na przeciw potrzebom klientów lokalnych i sezonowych, sieć hurtowni MAKRO zadecydowała się uruchomić po raz pierwszy swoją sezonową halę również na południu kraju. Lesko, zwane bramą Bieszczad, to optymalna lokalizacja pod kątem zaopatrzenia klientów profesjonalnych z tego regionu. Dlatego też to właśnie tam powstał drugi w Polsce sezonowy MAKRO Punkt.

Sezonowe Punkty MAKRO to elastyczne rozwiązanie skierowane głównie do klientów z branży gastronomicznej. To właśnie w okresie letnim restauratorzy, właściciele smażalni i innych punktów gastronomicznych potrzebują stałej dostawy towaru ? przede wszystkim napojów, artykułów typu fast food, akcesoriów do grilla, piwa, kawy, herbaty, słodyczy, mrożonek czy produktów jednorazowych. Wszystkie te artykuły dostępne są w Sezonowych MAKRO Punktach we Władysławowie oraz w Lesku. W razie zapotrzebowania, reagując na potrzeby klientów, asortyment Punktów będzie poszerzany.

Dodatkowym udogodnieniem dla Klientów jest możliwość zamówienia dowolnego towaru dostępnego w gdyńskiej lub rzeszowskiej hali MAKRO i odebrania go następnego dnia w Sezonowym Punkcie MAKRO. Placówka oferuje również usługę delivery ? dostawy bezpośrednio do lokalu oraz tzw. picking, czyli możliwość odbioru przygotowanej partii towaru po uprzednim zamówieniu go drogą telefoniczną.

Placówki będą działać do końca sezonu letniego tj. do 30 września br. w Lesku oraz do 31 sierpnia br. we Władysławowie. Otwarcie Sezonowego MAKRO Punktu w Lesku odbyło się 25 kwietnia, zaś we Władysławowie odbędzie się 29 kwietnia br.

A to już wiesz?  RuckZuck zaprasza na zakupy w internecie

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach ? jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe ? m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne ? które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości MAKRO w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku. W bieżącym roku firma obchodzi 20 rocznicę rozpoczęcia działalności na polskim rynku. MAKRO posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej firmy wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce ponad 6000 osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

METRO Cash & Carry działa w 29 krajach i posiada ponad 750 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 120 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w roku budżetowym 2012/2013 sprzedaż na poziomie około 31 mld euro. METRO Cash & Carry jest linią sprzedaży w ramach firmy METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W roku budżetowym 2012/2013 grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 66 mld euro. Firma zatrudnia około 265 tysięcy pracowników i działach w ponad 2200 halach w 32 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm (linii sprzedaży), które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry – międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego, hipermarketów Real, Media Markt, Saturna – lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz Galerii Kaufhof. Więcej informacji można znaleźć na stronie na: www.metrogroup.de.

A to już wiesz?  Wigilijne drzewko na firmowej kartce PeBeKa

Źródło MAKRO Cash & Carry Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy