Biznes Media i PR

Marka Tarczyński sponsorem The Voice Kids

Marka Tarczyński sponsorem The Voice Kids
Firma Tarczyński została telewizyjnym sponsorem IV edycji The Voice Kids. Za nami pierwszy emocjonujący odcinek programu, który na TVP został wyemitowany 27

Data publikacji: 2021-03-03
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Marka Tarczyński sponsorem The Voice Kids
Kategoria: Media i PR, BIZNES

Firma Tarczyński została telewizyjnym sponsorem IV edycji The Voice Kids. Za nami pierwszy emocjonujący odcinek programu, który na TVP został wyemitowany 27 lutego.

Marka Tarczyński sponsorem The Voice Kids Media i PR, BIZNES - Firma Tarczyński została telewizyjnym sponsorem IV edycji The Voice Kids. Za nami pierwszy emocjonujący odcinek programu, który na TVP został wyemitowany 27 lutego.

Firma Tarczyński – innowacyjny producent przekąsek białkowych, w tym Gryzzali oraz Chipsów Mięsnych, kierowanych do dzieci i młodzieży – została telewizyjnym sponsorem IV edycji The Voice Kids. Za nami pierwszy emocjonujący odcinek programu, który na antenie TVP został wyemitowany w sobotę 27 lutego.

Gryzzale i Chipsy Mięsne w roli głównej

Gryzzale oraz Chipsy Mięsne Tarczyński będą obecne przez 8 kolejnych tygodni w najpopularniejszym w Polsce rozrywkowym programie telewizyjnym dla dzieci i młodzieży. Wybór ten nie jest przypadkowy. Gryzzale, czyli kabanoski i paróweczki dla najmłodszych, wyróżnia prosty skład oraz brak konserwantów. Chipsy Mięsne to z kolei chrupiące przekąski, naturalnie bogate w białko, stanowiące idealną alternatywę dla tradycyjnych słonych przysmaków.

– Zdecydowaliśmy się na współpracę naszych marek Gryzzali i Chipsów Mięsnych Tarczyński z The Voice Kids, ponieważ dostarczają one niezbędnej energii do realizowania marzeń przez młodych i zdolnych uczestników – mówi Tomasz Tarczyński, dyrektor marketingu i eksportu w Tarczyński S.A.

Mocu, Mega i Lool w spocie promującym markę

Ekspozycja marki odbywać się będzie m.in. poprzez billboardy sponsorskie przy każdym z odcinków. W spotach pojawią się Mocu, Mega i Lool, czyli animowani bohaterowie marki Gryzzali. Oprócz billboardów sponsorskich marka postawiła także na lokowanie produktu, a także specjalną strefę chillout, w której uczestnicy wraz z prowadzącymi spędzą czas między występami.

Uzupełnieniem działań telewizyjnych będzie silna kampania digitalowa skierowana do rodziców z dziećmi. Premiery programu z udziałem produktów marki oglądać można w soboty o godz. 20:00 w TVP2, a jego powtórki w niedziele o godz. 11:45. The Voice Kids można również oglądać online za pośrednictwem platformy Vod.tvp.pl.

A to już wiesz?  Bankowość jako platforma – scenariusze rozwoju

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Marka Tarczyński sponsorem The Voice Kids Media i PR, BIZNES - Firma Tarczyński została telewizyjnym sponsorem IV edycji The Voice Kids. Za nami pierwszy emocjonujący odcinek programu, który na TVP został wyemitowany 27 lutego.
Hashtagi: #Media i PR #BIZNES

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy