Wiadomości branżowe

MasterCard ogłasza zwycięzców konkursu na najlepszą mobilną aplikację zakupową

MasterCard ogłasza zwycięzców konkursu na najlepszą mobilną aplikację zakupową
Znamy już zwycięzców konkursu na najlepszą mobilną aplikację zakupową, w którym uczestniczyło siedem krajów z Europy Środkowej, Wschodniej oraz Rosja i Turcja. Polska aplikacja Nexto Reader zajęła zaszczytne drugie miejsce!Najlepszą mobilną aplikacją zakupową w konkursie MasterCard został Yemeksepeti, najpopularniejszy turecki serwis umożliwiający zamówienie posiłku. Aplikacja ta daje użytkownikom możliwość wyboru spośród szerokiego zakresu restauracji, również według lokalizacji geograficznej. Drugie miejsce zajęła Nexto Reader z Polski, aplikacja umożliwiająca użytkownikom przeglądanie i czytanie ebooków, audiobooków i prasy elektronicznej dostępnej na wirtualnych półkach księgarni. Trzeci z kolei był Slevomat, największy serwis typu daily deal, oferujący zakupy grupowe w Czechach. Niezależne, międzynarodowe jury, w skład którego weszli szanowani specjaliści ds. technologii z Chorwacji, Czech, Węgier, Polski, Słowacji, Słowenii, Rumunii, Rosji i Turcji, przetestowało i oceniło ponad 110 aplikacji zakupowych według trzech podstawowych kryteriów – doświadczenia użytkowników, projektu

Znamy już zwycięzców konkursu na najlepszą mobilną aplikację zakupową, w którym uczestniczyło siedem krajów z Europy Środkowej, Wschodniej oraz Rosja i Turcja. Polska aplikacja Nexto Reader zajęła zaszczytne drugie miejsce!

Najlepszą mobilną aplikacją zakupową w konkursie MasterCard został Yemeksepeti, najpopularniejszy turecki serwis umożliwiający zamówienie posiłku. Aplikacja ta daje użytkownikom możliwość wyboru spośród szerokiego zakresu restauracji, również według lokalizacji geograficznej. Drugie miejsce zajęła Nexto Reader z Polski, aplikacja umożliwiająca użytkownikom przeglądanie i czytanie ebooków, audiobooków i prasy elektronicznej dostępnej na wirtualnych półkach księgarni. Trzeci z kolei był Slevomat, największy serwis typu daily deal, oferujący zakupy grupowe w Czechach.
Niezależne, międzynarodowe jury, w skład którego weszli szanowani specjaliści ds. technologii z Chorwacji, Czech, Węgier, Polski, Słowacji, Słowenii, Rumunii, Rosji i Turcji, przetestowało i oceniło ponad 110 aplikacji zakupowych według trzech podstawowych kryteriów ? doświadczenia użytkowników, projektu i funkcji. Więcej szczegółów na temat uczestników oraz kryteria oceny  zwycięzców można znaleźć na stronie http://mmsaa.mastercard.com/.

Bella Stavchansky, Prezes Zarządzająca Szybko Rozwijającymi się Rynkami Europejskimi  w MasterCard Europe podsumowuje: ?Konkurs był bardzo wyrównany i ekscytujący. Chciałabym pogratulować naszym zwycięzcom z Turcji, Polski i Czech, którzy zaprezentowali innowacyjne i inspirujące rozwiązania. Konkurs MasterCard na najlepszą mobilną aplikację zakupową był dla nas doskonałym sposobem na ukazanie imponującej pracy, która ułatwia dokonywanie zakupów przez telefon. Jestem przekonana, że te znakomite aplikacje utorują drogę do jeszcze sprawniejszych i wygodniejszych rozwiązań zakupowych.?

Regiony MasterCard należące do szybko Rozwijających się Rynków Europejskich przodują pod względem innowacji i zastosowania nowych technologii. Masowe wdrożenie MasterCard Mobile? w Rosji, Turcji, na Węgrzech, w Czechach, Polsce, Rumunii i Bułgarii odzwierciedla duże zaangażowanie firmy w sektor komórkowy jako nową generację płatności. Kluczem do sukcesu
MasterCard Mobile? są nowoczesne mobilne rozwiązania zakupowe. ?Jestem zachwycona, że w 2013 roku  konkurs MasterCard na najlepszą mobilną aplikację zakupową odbył się w regionie charakteryzującym się ekscytującymi i różnorodnymi innowacjami, które codziennie sprawiają, że zakupy stają się interesujące i proste? ? mówi Bella Stavchansky.
Zwycięzcą konkursu MasterCard na najlepszą mobilną aplikację zakupową w 2013 roku został Yemeksepeti z Turcji.

A to już wiesz?  Carrefour otworzy nowy hipermarket w Wołominie

Yemeksepeti to oficjalna aplikacja najlepszego tureckiego serwisu umożliwiającego zamawianie posiłków. Daje ona użytkownikom możliwość wyboru z szerokiego zakresu restauracji w zależności od lokalizacji geograficznej. Jej jedyny w swoim rodzaju i przyjazny dla użytkownika interfejs działa bez zakłóceń oraz przyspiesza i usprawnia proces zamawiania posiłków. Aplikacja okazała się doskonałą usługą uzupełniającą serwis online spółki na wszystkich trzech platformach mobilnych ? Android, iOs i Windos Phone.

Drugie miejsce w konkursie MasterCard na najlepszą mobilną aplikację zakupową w 2013 roku zajęła aplikacja NextoReader z Polski.
Nexto Reader to aplikacja dla czytelników ebooków, audiobooków i prasy elektronicznej, która zawiera ofertę największej księgarni elektronicznej w Polsce, Nexto.pl. Aplikacja jest bardzo prosta w użyciu ? atrakcyjny zestaw ikon i przyjazny użytkownikowi interfejs sprawiają, że przeglądanie wirtualnych półek księgarnianych staje się przyjemnością. Jezeli klient korzysta z Nexto Reader na więcej niż jednym urządzeniu, zakupione pozycje można zsynchronizować pomiędzy urządzeniami w ramach jednego konta użytkownika. Ponadto aplikacja nie pracuje jedynie z książkami zakupionymi lub za darmo ściągniętymi ze sklepu Nexto, ale także książkami elektronicznymi innych dostawców w kilku formatach, takich jak ePub, PDF itp.

Trzecie miejsce w konkursie MasterCard na jalepszą mobilną aplikację zakupową w 20013 roku zajęła aplikacja Slevomat z Czech.
Slevomat jest największym w Czechach serwisem typu daily deal oferującym zakupy grupowe. Aplikacja zdołała utrzymać właściwą równowagę po jej przekształceniu na mały wyświetlacz, zachowując prawie takie same możliwości zakupowe, jak na oryginalnej stronie. Aplikacja umożliwia wygodną obsługę grupowych kuponów zakupowych, które klienci otrzymują, korzystając z oferowanego przez nią serwisu.

Uczestnicy konkursu mogli zdobyć również jedną z trzech nagród w kategorii lokalnej. Granty były przyznawane w każdym z krajów uczestniczących. Pierwsze miejsce w Polsce zajęła wyróżniona uprzednio w kategorii międzynarodowej aplikacja Nexto Reader, drugie miejsce na podium zajął Listonic, na trzecim miejscu znalazło się Allegro. O ile Nexto Reader zabiera nas w podróż po półkach ogromnych wirtualnych bibliotek, karmiąc naszą ciekawość szerokim spektrum dostępnej literatury, druga w kolejności aplikacja Listonic dba o naszą wygodę podczas robienia codziennych zakupów. Zawiera w sobie wachlarz przydatnych opcji, jak np. skanowanie kodów kreskowych, kupony i zniżki, opinie o produktach, nawet przemienianie wybranych przez nas przepisów w listę zakupów. Wszystko to za sprawą jednego kliknięcia. Trzecią wyróżnioną w Polsce aplikacją jest Allegro. Przenosi ona zawartość dobrze nam wszystkim znanego portalu zakupowego na komórkę. Pozwala użytkownikom na oglądanie produktów oraz na ich zakup. Interfejs jest bardzo prosty, nawet dla tych, którzy nie są ekspertami z zakupów on-line. Teraz, aby kupić coś drogą wirtualną nie potrzebujemy do tego komputera.
Poniżej przedstawiamy listę zwycięskich aplikacji we wszystkich krajach biorących udział w konkursie:

A to już wiesz?  Nokaut.pl - czas przygotowań na majówkę

Chorwacja
1.    Kolektiva.hr
2.    iCineStar
3.    Apartments Croatia
Czechy
1.    Slevomat
2.    Aukro.cz
3.    Heureka.cz
Węgry
1.    ParkolóÓra
2.    Mobil Parkolás & e-matrica
3.    JoSzaki.hu
Polska
1.    Nexto Reader
2.    Listonic
3.    Allegro
Rumunia
1.    Adulmec.ro
2.    BestDealz
3.    FunDeal
Rosja
1.    S7 Airlines
2.    Tanuki
3.    Wizee Shopping
Słowacja
1.    Zlavomat
Słowenia
1.    Petrol

Turcja
1.    Yemeksepeti
2.    Aerobilet
3.    Morhipo
Więcej informacji na temat konkursu można uzyskać na stronie http://mmsaa.mastercard.com/
    

Dane kontaktowe:
Katarzyna Czarnecka, HEADLINES Porter Novelli, Warszawa, +48 509 138 548, [email protected]
Nicole Krieg, MasterCard Europa, +32498585309, [email protected]

O MasterCard Worldwide:

MasterCard (NYSE:MA), www.mastercard.com, zajmuje się globalnymi płatnościami i technologiami. Firma obsługuje najszybszą światową sieć przetwarzania płatności, łączącą konsumentów, instytucje finansowe, punkty handlowo-usługowe, rządy i przedsiębiorstwa w ponad 210 krajach i terytoriach. Produkty i rozwiązania MasterCard ułatwiają codzienne czynności handlowe, takie jak zakupy, podróże, prowadzenie firmy i zarządzanie finansami. Sprawiają, że są one bezpieczniejsze i sprawniejsze dla każdego użytkownika. Śledź nas na Twitterze @MasterCardNews, przyłącz się do dyskusji na Cashless Conversations Blog oraz zapisz się na najnowszy biuletyn.

Źródło Headlines. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy