Wiadomości branżowe

Na warszawskim parkiecie kolejne debiuty

17 maja b.r., już po raz 29. w siedzibie warszawskiej giełdy odbyła się Konferencja IPO Day – Dzień debiutantów. Przedstawiciele spółek wybierających się na GPW oraz NewConnect przekonywali inwestorów, iż warto kupić akcje firm, którymi zarządzają. Celem tego przedsięwzięcia jest przybliżenie potencjalnym inwestorom i analitykom przyszłych debiutantów.Podczas spotkania zaprezentowały się trzy spółki. dwie z nich wybierają się na rynek regulowany:  ABC Data, oraz Otmuchów. Air Market natomiast zadebiutuje na NewConnect.ABC Data SA jest największą polską spółką dystrybuującą sprzęt IT, oprogramowanie i elektronikę użytkową. Spółka posiada ofertę produktów aż 280 dostawców, m.in. takich marek jak: HP, Dell, Fujitsu, Asus, Acer, Lenovo, Toshiba, Apple, MSI, Samsung i Sony. Jak nadmienił Marek Sadowski Prezes Zarządu, 80% dystrybucji odbywa się na rynku polskim, ponadto spółka prowadzi sprzedaż na rynkach: czeskim oraz słowackim. Do głównych celów emisji należą: przejęcia podmiotów z nowych krajów UE oraz automatyzacja procesów

17 maja b.r., już po raz 29. w siedzibie warszawskiej giełdy odbyła się Konferencja IPO Day – Dzień debiutantów. Przedstawiciele spółek wybierających się na GPW oraz NewConnect przekonywali inwestorów, iż warto kupić akcje firm, którymi zarządzają. Celem tego przedsięwzięcia jest przybliżenie potencjalnym inwestorom i analitykom przyszłych debiutantów.

Podczas spotkania zaprezentowały się trzy spółki. dwie z nich wybierają się na rynek regulowany:  ABC Data, oraz Otmuchów. Air Market natomiast zadebiutuje na NewConnect.

ABC Data SA jest największą polską spółką dystrybuującą sprzęt IT, oprogramowanie i elektronikę użytkową. Spółka posiada ofertę produktów aż 280 dostawców, m.in. takich marek jak: HP, Dell, Fujitsu, Asus, Acer, Lenovo, Toshiba, Apple, MSI, Samsung i Sony. Jak nadmienił Marek Sadowski Prezes Zarządu, 80% dystrybucji odbywa się na rynku polskim, ponadto spółka prowadzi sprzedaż na rynkach: czeskim oraz słowackim. Do głównych celów emisji należą: przejęcia podmiotów z nowych krajów UE oraz automatyzacja procesów logistycznych. Zarząd spółki zakłada, iż po przeprowadzeniu IPO struktura akcjonariatu będzie bogatsza o 35,1% nowych akcjonariuszy. Planuje się też wypłatę dywidendy.

Otmuchów S.A. funkcjonuje od 1952 roku i swoją działalność rozpoczęła jako producent wyrobów z grupy słodyczy. Partnerami spółki są największe sieci handlowe, m.in.: Biedronka, LIDL, Real, Carrefour oraz Kaufland.

Air Market SA tworzy zaawansowane, biznesowe aplikacje internetowe wspierające lotnictwo czarterowe na całym świecie. Firma głownie wspiera swoich klientów na następujących płaszczyznach: łączenie brokerów i operatorów lotniczych oraz usprawnianie ich procesów biznesowych, zarządzanie załogą lotniczą oraz kupno i sprzedaż samolotów oraz części lotniczych. Celem strategicznym spółki jest uzyskanie 10% udziałów w globalnym rynku wyszukiwarek lotów czarterowych. Termin debiutu zaplanowano na lipiec b.r., a środki (ok. 1 mln PLN) pozyskane na jego drodze spółka zamierza przeznaczyć na dlaszy rozwój technologiczny oraz działania promocyjne.

A to już wiesz?  Pierwsze zlecenie oddziału wiertniczego

Na Sali Notowań NC zgromadziło się szerokie grono inwestorów, a transmisję video przez internet obejrzało kilkuset zainteresowanych. IPO Day – Dzień Debiutantów jest organizowany przez Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych wraz z GPW.

Źródło Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy