W sieci sklepów Biedronka ruszyła akcja promocyjna ?Nastaw się na E i wygrywaj? przygotowana przez Marketing House dla PZ Cussons, producenta produktów marki E.
Celem aktywności jest wsparcie sprzedaży oraz zapewnienie marce widoczności w sieci sklepów Biedronka. Promocja oparta jest na mechanizmie konkursu. Każda osoba, która do 25 listopada 2012 dokona zakupu dwóch dowolnych produktów marki E i dokończy zdanie: ?Z E nastawiam się na?.? ma szansę wygrać jedną z dziewięćdziesięciu pralek marki Bosch. Akcji towarzyszy wsparcie radiowe oraz komunikacja w sklepach poprzez materiały POS.
Agencja Marketing House jest odpowiedzialna za przygotowanie i koordynację promocji, przygotowanie reklamy radiowej, materiałów POS oraz mini strony promocji.
O agencji Marketing House
Marketing House jest liderem na rynku marketingu relacyjnego. Specjalizuje się w indywidualnej komunikacji na masową skalę. Dzięki wiedzy pozyskanej z analizy danych dotyczących zachowania konsumentów, tworzy efektywne programy lojalnościowe i motywacyjne w segmencie B2B i B2C, skuteczne promocje konsumenckie oraz angażujące rozwiązania mobilne. Agencja Marketing House stawia nie tylko na mierzalność, ale także przewidywalność działań. Celem nadrzędnym jest, przy tym, zawsze zwiększenie ROI.