netPR.pl przygotowuje się do uruchomienia usługi monitoringu polskich mediów online. 18 września rozpoczęto udostępnianie testowych kont wybranym firmom i Agencjom Public Relations mające na celu sprawdzenie poprawności działania i funkcjonalności serwisu w warunkach rzeczywistych.
Usługa monitoringu mediów online uruchamiana przez netPR.pl obejmie monitoring: polskich mediów dostępnych online, zasobów Internetu indeksowanych przez polskie wyszukiwarki oraz list dyskusyjnych.
Udostępniane konta testowe umożliwią aktualnie monitoring ok.250 serwisów. Lista ta będzie jednak rozbudowywana zgodnie z potrzebami użytkowników serwisu. Pozostałe funkcje systemu będą udostępniane sukcesywnie. Zakończenie wdrażania systemu monitoringu mediów online jest przewidywane na przełomie października i listopada br.
Monitoring mediów online nabiera na świecie kluczowego znaczenia jako narzędzie Public Relations. Stosowane jest do pomiaru efektywności działań PR oraz pozwala na śledzenie w jaki sposób jest wykorzystywana marka firmy. Razem z możliwością monitorowania grup dyskusyjnych, pozwala na bieżące badanie klimatu wokół firmy i jej produktów i jest traktowane jako skuteczny system wczesnego ostrzegania o sytuacji kryzysowej firmy.
***
netPR.pl dostarcza specjalistycznych narzędzi i usług z wspomagających działania public relations w Internecie. Jest twórcą systemu monitoringu wyszukiwarek wykorzystywanego w technice pozycjonowania witryn oraz monitoringu mediów online. netPR.pl jest również autorem pierwszego polskiego \”wire service\” którego zadaniem jest ułatwienie firmom komunikacje z mediami – media.netPR.pl, Najważniejszym medium i podstawowym narzędziem komunikacji wykorzystywanym przez netPR.pl jest Internet.