LIFESTYLE Zakupy

Nowe sklepy debiutują we Wrocławiu

Nowe sklepy debiutują we Wrocławiu
Legginsy typu push-up w pierwszym w Polsce sklepie stacjonarnym Freddy, profesjonalna opieka w salonach optycznych Trendy Opticians i Design Optyk, a także nowoczesne cięcia i koloryzacje w Jean Louis

Data publikacji: 2017-11-23
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Nowe sklepy debiutują we Wrocławiu
Kategoria: Zakupy, LIFESTYLE

Legginsy typu push-up w pierwszym w Polsce sklepie stacjonarnym Freddy, profesjonalna opieka w salonach optycznych Trendy Opticians i Design Optyk, a także nowoczesne cięcia i koloryzacje w Jean Louis David.

Nowe sklepy debiutują we Wrocławiu Zakupy, LIFESTYLE - Legginsy typu push-up w pierwszym w Polsce sklepie stacjonarnym Freddy, profesjonalna opieka w salonach optycznych Trendy Opticians i Design Optyk, a także nowoczesne cięcia i koloryzacje w Jean Louis David.

Od kilku dni klienci Magnolia Park mają jeszcze większy wybór sklepów i punktów usługowych.

Niedawno Magnolia Park obchodziła swoje 10. urodziny. Kolejną dekadę działalności rozpoczyna z rozmachem – swoją ofertę powiększa o nowe sklepy i punkty usługowe.

Klienci największej galerii handlowej na Dolnym Śląsku mogą już odwiedzić sklep Freddy. Salon w Magnolia Park jest jej pierwszym punktem stacjonarnym w Polsce. Znajduje się na parterze – naprzeciwko Saturna. Oferuje bogaty wybór odzieży, między innymi legginsy typu push-up czy kurtki z zakręconym zamkiem.

Klienci korzystają już także z dwóch nowych salonów optycznych. Pierwszy to Trendy Opticians (parter – naprzeciwko Tatuum), który proponuje oprawki najmodniejszych marek, soczewki okularowe i kontaktowe. Drugi to Design Optyk (pierwsze piętro – naprzeciwko Peek & Cloppenburg), który również łączy sprzedaż okularów i soczewek w jednym miejscu. Oba lokale zapewniają profesjonalną opiekę specjalistów.

W Magnolia Park działa już także Jean Louis David (parter – naprzeciwko CCC). To jedna z największych sieci prestiżowych salonów fryzjerskich. Marka powstała we Francji i pozostaje w awangardzie fryzjerstwa, kreując nowe trendy. Jej znak firmowy to nowoczesne cięcie, naturalne kolory i fryzury dopasowane do indywidualnych potrzeb klientów.

– Stawiamy na oczekiwane i poszukiwane marki, w tym takie, których wcześniej we Wrocławiu nie było – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park. – Cztery nowe propozycje tworzą komplementarną ofertę w każdej z branż. Mieszkańcy regionu otrzymali kolejne powody, by nas odwiedzać – dodaje.

To nie koniec zmian. W ostatnim czasie dwie marki zdecydowały się otworzyć swoje dotychczasowe sklepy w nowych lokalizacjach. Salon Plusa znajduje się teraz naprzeciwko Saturna (poziom 0), a sklep Łyko vis-à-vis Punktu Obsługi Klienta sklepu Tesco (również poziom 0).

A to już wiesz?  Zadbaj o mamę, nawet na odległość - najlepsze prezenty na Dzień Matki

Magnolia Park zapewnia najbardziej kompleksową ofertę handlową na Dolnym Śląsku. Liczy 100 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA). Działa tu ponad 260 sklepów, punktów usługowych, kawiarni i restauracji. Klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.

https://www.magnoliapark.pl/

Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.

Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Aldo, Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, Esprit, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, Pull&Bear, RESERVED, Saturn, Stradivarius, TK Maxx, TOUS, W. Kruk, Zara. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store czy Superdry. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje 7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu, największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team i centrum Jatomi Fitness. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama, sklepu Komfort i czynnego do północy hipermarketu TESCO. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park – przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej.

Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 1600 miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki – sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Jako pierwsza galeria handlowa w regionie wprowadziła stałą, darmową usługę Personal Shopping – indywidualnych zakupów w towarzystwie stylistki.

A to już wiesz?  Niemcy kuszą młodych ekologów

Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową – to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent.

Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl. Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.

 

Multi Corporation to wiodący właściciel, zarządca oraz deweloper wysokiej jakości centrów handlowych w Europie oraz Turcji. Jest to dobrze dokapitalizowana pan-europejska platforma nieruchomości handlowych zorientowana na wzrost, a jej działalność koncentruje się na generowaniu, zarządzaniu i zwiększaniu trwałych dochodów z najmu. Obiekty Multi Corporation są też często katalizatorem wzrostu gospodarczego oraz odnowy społecznej w miastach i regionach, w których działają. Od powstania w 1982 roku firma brała udział w ponad 180 projektach oraz jest właścicielem lub zarządcą 60-ciu centrów handlowych. Multi Corporation działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w Belgii, Czechach, Niemczech, we Włoszech, w Polsce, Portugali, Słowacji, Hiszpanii, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii i Turcji.

 

Blackstone jest jedną z wiodących światowych firm inwestycyjnych i doradczych. Naszym celem jest osiąganie pozytywnych wyników i budowanie długoterminowej wartości dla naszych inwestorów, spółek w które inwestujemy, firm którym doradzamy, a także dla globalnej gospodarki. Osiągamy to dzięki zaangażowaniu naszej znakomitej kadry oraz elastycznemu wykorzystaniu kapitału. Nasze różnorodne spółki zarządzające aktywami specjalizują się w zarządzaniu funduszami private equity, funduszami nieruchomościowymi, hedgingowymi, funduszami sekurytyzacyjnymi oraz zamkniętymi funduszami inwestycyjnymi. Blackstone zapewnia też różnorodne usługi doradcze, w tym doradztwo finansowe, strategiczne, restrukturyzacyjne i reorganizacyjne, a także usługi w zakresie alokacji funduszy. Więcej informacji można znaleźć na www.blackstone.com. Śledź nas na twitter@blackstone.

A to już wiesz?  Do Zieleńca dzięki zakupom we Wrocław Fashion Outlet

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Nowe sklepy debiutują we Wrocławiu Zakupy, LIFESTYLE - Legginsy typu push-up w pierwszym w Polsce sklepie stacjonarnym Freddy, profesjonalna opieka w salonach optycznych Trendy Opticians i Design Optyk, a także nowoczesne cięcia i koloryzacje w Jean Louis David.
Hashtagi: #Zakupy #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy