Tylko w ubiegłym miesiącu firma Carrefour otworzyła aż 14 nowych sklepów franczyzowych. Na uwagę zasługuje fakt, że dla wielu franczyzobiorców to już kolejny sklep Carrefour Express.
Koncept franczyzowy Carrefour jest skuteczny oraz dostosowany do oczekiwań klientów, dlatego wielu z nich nie poprzestaje na jednym sklepie, np. jeden z warszawskich franczyzobiorców otworzył w maju już swój siódmy sklep franczyzowy w ramach sieci. Nowa placówka mieści się na warszawskiej Pradze, przy ulicy Majdańskiej 9. Współpracę z Carrefour Polska rozpoczął on w 2010 roku, gdy otworzył swój pierwszy sklep pod logo Carrefour Express w Warszawie. Od tego czasu otworzył jeszcze 6 kolejnych placówek. Franczyza z Carrefour daje mu możliwość dostosowania oferty do oczekiwań klienta, co pomaga zwiększyć rentowność jego sklepów.
Oprócz nowego sklepu na warszawskiej Pradze powstało także 13 nowych placówek w różnych regionach kraju. W ubiegłym miesiącu sklepy z logo Carrefour Express i Globi powstały m.in. w Krakowie, Kielcach, Sandomierzu oraz na popularnym sopockim Monciaku. Warto dodać, że w samej tylko Warszawie w maju otworzono 4 nowe sklepy franczyzowe należące do sieci Carrefour Express.
? Prawdziwa franczyza to nie tylko przekazanie partnerowi znanego logo, ale przede wszystkim partnerska współpraca, w której obie strony biorą odpowiedzialność za rozwój biznesu. W modelu Carrefour zapewniamy partnerowi odpowiednie narzędzia oraz pomoc doświadczonych specjalistów, którzy służą radą na każdym etapie prowadzenie sklepu ? mówi Francois Vincent, Dyrektor ds. Franczyzy Carrefour Polska. Firma oferuje swoim partnerom współpracę opartą na kompetencji, uczciwości i odpowiedzialności. Doceniają to właściciele sklepów, którzy przystąpili do sieci ? dlatego wielu z nich nie poprzestało na jednej placówce.
Carrefour Polska oferuje dwa koncepty franczyzowe: Carrefour Express minimarket, dostosowany do potrzeb zarówno rynku miejskiego, jak i terenów wiejskich oraz Carrefour Express convenience przeznaczony dla lokalizacji w dużych miastach. Firma posiada także propozycję współpracy dla właścicieli małych sklepów (o powierzchni <100 m?) w małych miastach i na terenach wiejskich ? jest nią Globi. Sklepy te mogą w przyszłości się rozwinąć i zostać przekształcone w Carrefour Express.
Carrefour to lider wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Swoje sklepy: hipermarkety, supermarkety i sklepy osiedlowe rozwija w ponad 30 krajach świata. Od ponad 30 lat firma skutecznie rozwija także sklepy franczyzowe. W Polsce Carrefour rozwija dwa koncepty sklepów franczyzowych. Pierwszy z nich to Carrefour Express minimarket z zielonym logo ? sklepy o powierzchni od 100 do 500 m?, zlokalizowane w dużych, średnich i małych miastach oraz na terenach wiejskich. Drugim formatem jest Carrefour Express convenience z pomarańczowym logo ? sklepy samoobsługowe, przeznaczone do lokalizacji typowo miejskich. Ich powierzchnia sprzedaży wynosi do 100 m?. Sklepy te oferują dodatkowe usługi, np. możliwość zrobienia ksero, opłacenia rachunków czy doładowania telefonu. Carrefour posiada także propozycję współpracy dla właścicieli sklepów o powierzchni mniejszej niż 100 m2 z małych miejscowości i terenów wiejskich ? jest nią Globi. Właścicielom takich sklepów firma zapewnia wizualizację sklepu, wsparcie logistyczne, a także doradztwo opiekuna regionalnego. Sklepy Globi mogą w przyszłości się rozwinąć i zostać przekształcone w Carrefour Express. Obecnie w Polsce działa już ok 350 sklepów franczyzowych. W kolejnych latach Carrefour Polska zamierza utrzymać dynamiczne tempo rozwoju.
Grupa Carrefour
Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.
O Carrefour Polska
Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce ponad 500 placówek: hiper- i supermarkety, ponad 40 centrów handlowych, przymarketowe stacje paliw oraz przeszło 300 sklepów franczyzowych Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. Carrefour Polska aktywnie działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, prowadzi szereg projektów na rzecz dzieci i społeczności lokalnych.