Marek Rolf jest od sierpnia nowym Kierownikiem Działu Sprzedaży sieci AdTotal. Zastąpił na tym stanowisku Szymona Szmigla, który z końcem maja br. rozstał się z firmą.
Do głównych zadań Marka Rolfa będzie należało m.in. realizowanie budżetów i planów sprzedaży sieci, przygotowywanie propozycji nowych produktów od strony sprzedażowej i ich wycena, opracowywanie zmian w cenniku produktów reklamowych AdTotal, a także analiza rynku reklamy internetowej oraz zapotrzebowania na nowe produkty.
Marek Rolf jest związany z branżą reklamy digital od pięciu lat. Swoją karierę zawodową rozpoczął jako Interactive Media Planner w Zed Digital, komórce interaktywnej domu mediowego ZenithOptimedia Group. W roku 2009 awansował na stanowisko Interactive Buying Supervisor, a następnie Interactive Buying Manager. Studiował marketing i zarządzanie na Politechnice Warszawskiej.
Prywatnie jego pasją są sport oraz muzyka rockowa. Lubi gotować, a także czytać książki fantasy.
O sieci
AdTotal jest Siecią Reklamową Wirtualnej Polski i zajmuje się sprzedażą powierzchni reklamowej w serwisach internetowych oraz mobilnych (np. mini.wp.pl, wap.orange, nokia.mobile). W ofercie sieci znajdują się również bankomaty i ekrany LCD. AdTotal to też reklama wideo (na stronach wp.tv, tvp.pl, dailymotion.pl), WOMM, SEM/SEO, Buzz Marketing, marketing społecznościowy, a także akcje eksperckie.
Sieć reklamowa AdTotal dostarcza klientom optymalną, wielokanałową ofertę reklamową, gwarantując przy tym obsługę „full service” (od sprzedaży i marketingu, po obsługę techniczną).