Wiadomości branżowe

Nowy wygląd strony oferty w serwisie Allegro

Nowy wygląd strony oferty w serwisie Allegro
13 października serwis Allegro udostępnił Użytkownikom wersję demo nowego wyglądu strony oferty. Przejrzysty układ informacji pozwoli Kupującym szybko dotrzeć do kluczowych danych o produkcie. Użytkownicy będą mieli możliwość przełączania się między starym a nowym wyglądem oferty. Wkrótce zostanie włączony nowy wygląd we wszystkich aukcjach. Jedną z głównych zmian jest przeniesienie galerii zdjęć na górę strony aukcji. Obok galerii znajdą się również najważniejsze informacje o cenie przesyłki, dane Sprzedawcy oraz nowość, kalkulator kosztu wysyłki kilku przedmiotów. Wystarczy wpisać ile sztuk danego produktu chcemy kupić, a system przeliczy ile zapłacimy za wysyłkę. Kalkulator jest dostępny jeśli Sprzedający korzysta z cenników dostawy. Najnowszy wygląd strony przedmiotu to część naturalnej adaptacji serwisu do obowiązujących w branży e-commerce standardów. Zmiany w wyglądzie strony zostały wprowadzone w oparciu o analizy klikalności poszczególnych elementów na stronie aukcji oraz wewnętrzne badania eye-tracking`owe. - Nasze badania i

13 października serwis Allegro udostępnił Użytkownikom wersję demo nowego wyglądu strony oferty. Przejrzysty układ informacji pozwoli Kupującym szybko dotrzeć do kluczowych danych o produkcie. Użytkownicy będą mieli możliwość przełączania się między starym a nowym wyglądem oferty. Wkrótce zostanie włączony nowy wygląd we wszystkich aukcjach.

Jedną z głównych zmian jest przeniesienie galerii zdjęć na górę strony aukcji. Obok galerii znajdą się również najważniejsze informacje o cenie przesyłki, dane Sprzedawcy oraz nowość, kalkulator kosztu wysyłki kilku przedmiotów. Wystarczy wpisać ile sztuk danego produktu chcemy kupić, a system przeliczy ile zapłacimy za wysyłkę. Kalkulator jest dostępny jeśli Sprzedający korzysta z cenników dostawy.

Najnowszy wygląd strony przedmiotu to część naturalnej adaptacji serwisu do obowiązujących w branży e-commerce standardów. Zmiany w wyglądzie strony zostały wprowadzone w oparciu o analizy klikalności poszczególnych elementów na stronie aukcji oraz wewnętrzne badania eye-tracking`owe.
Nasze badania i doświadczenie projektowe umożliwiają optymalny dla Użytkownika rozwój serwisu, respektujący jego nawyki zakupowe i akcentujący te informacje, które decydują o wyborze konkretnego przedmiotu spośród kilkunastu milionów dostępnych w Allegro ofert – mówi Justyna Zimna z Działu Produktów Allegro. Użytkownik Allegro 2011 to doświadczony użytkownik Internetu i stały bywalec sklepów internetowych. Zależy nam na tym, aby nasza strona przedmiotu była stale dostosowywana do sposobu, w jaki intuicyjnie już poszukuje się pewnych informacji podczas zakupów online. Dlatego śladem innych serwisów Grupy Allegro, galerię np. przenosimy do lewej górnej części strony oferty – w Internecie nie ma lepszego substytutu dla dokładnego obejrzenia przedmiotu przed dokonaniem zakupu – podkreśla Zimna.  

W nowym wyglądzie, w oddzielnych zakładkach znajdą się:

  • parametry i opis przedmiotu przygotowany przez sprzedającego,
  • informacje o wszystkich sposobach dostawy i ich cenach,
  • oferty kupna,
  • opis z katalogu produktów, jeżeli oferta będzie z nim połączona.
A to już wiesz?  Grupa Nokaut: niższe opłaty dla e-sklepów

Źródło Grupa Allegro Sp. z o. o.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy