LIFESTYLE Zakupy

Personalizowane receptury sosów dużą siłą Fanex

Personalizowane receptury sosów dużą siłą Fanex
Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, kolejny rok z rzędu zakończył ze wzrostem sprzedaży. Największy wpływ na utrzymanie dynamiki wzrostu, miało elastyczne podejście do Klientów oraz produkcja oparta na procedurach personalizowania

Data publikacji: 2018-03-07
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Personalizowane receptury sosów dużą siłą Fanex
Kategoria: Zakupy, LIFESTYLE

Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, kolejny rok z rzędu zakończył ze wzrostem sprzedaży. Największy wpływ na utrzymanie dynamiki wzrostu, miało elastyczne podejście do Klientów oraz produkcja oparta na procedurach personalizowania receptur.

Personalizowane receptury sosów dużą siłą Fanex Zakupy, LIFESTYLE - Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, kolejny rok z rzędu zakończył ze wzrostem sprzedaży. Największy wpływ na utrzymanie dynamiki wzrostu, miało elastyczne podejście do Klientów oraz produkcja oparta na procedurach personalizowania receptur.

Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, kolejny rok z rzędu zakończył ze wzrostem sprzedaży. Największy wpływ na utrzymanie dynamiki wzrostu, miało elastyczne podejście do Klientów oraz produkcja oparta na procedurach personalizowania receptur. Jak wynika z analiz działu handlowego, zapotrzebowanie rynkowe w segmencie sosów rośnie – musztardy, ketchupy, majonezy oraz inne bardziej egzotyczne receptury, cieszą się coraz większą popularnością wśród konceptów gastronomicznych w Polsce i za granicą.

Rynek produkcji sosów oraz dodatków gastronomicznych jest dość silnie nasycony. Bez wyróżnienia się indywidualnym podejściem popartym dobrą jakością, ciężko sprzedawać produkty na szeroką skalę. Polska gastronomia ewidentnie poszukuje coraz to bardziej nietypowej oferty, gdyż m.in. w taki sposób poszczególne koncepty mogą wyróżnić się spośród konkurencji.

– Przyglądając się rynkowym trendom, od wielu lat stawiamy na realizację zamówień poprzez procedurę personalizacji produktowej na życzenie Klientów. Jest to nasza duża zaleta, a elastyczność i skala tej działalności wyróżniają nas spośród konkurencji. Na rynku mamy opinię partnera, który jest w stanie sprostać wielu wyzwaniom. Zapotrzebowanie na coraz bardziej niebanalną ofertę, jest duże i stale rośnie – mówi Piotr Kubiczek, Dyrektor Handlowy w Fanex.

W 2018 roku Fanex zamierza umacniać swoją pozycję w obszarach, w których jest silnym liderem i konsekwentnie będzie zwiększał swoje udziały w sprzedaży skierowanej do szeroko rozumianej branży HoReCa. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów, firma planuje jeszcze silniej rozwijać procedury personalizacji produktów oraz inwestować we własne laboratorium.

A to już wiesz?  Jak osiągnąć sukces?

W 2017 roku, łącznie dla wszystkich klientów i pod marką własną, Fanex otworzył 106 projektów dotyczących wszystkich rodzajów sosów. Dzięki rozwojowi laboratorium oraz rozwijanym procedurom personalizacji, z tej puli udało się wdrożyć aż 27 nowych receptur, co stanowi około 25% rozpoczętych projektów. Na przestrzeni miesiąca firma, produkuje dziesiątki ton sosów na specjalne zamówienia.

Rozwój firmy Fanex jest na stabilnym poziomie – spółka utrzymuje wzrost przychodów ze sprzedaży każdego roku. Jak wynika z analiz działu handlowego, zapotrzebowanie rynkowe w segmencie sosów, wydaje się być również stosunkowo korzystne – musztardy, ketchupy, majonezy oraz inne bardziej egzotyczne sosy i dressingi, cieszą się coraz większą popularnością wśród konceptów gastronomicznych.

Oprócz bezpośredniego wykorzystywania jako finalnego produktu, bardzo często sosy oraz dodatki Fanex, stanowią wstępną bazę do wielu kulinarnych kompozycji autorskich. Obecnie zauważalna jest zmiana w podejściu Klienta do zakupów. Klienci gastronomiczni, ale także dystrybutorzy, posiadają większą świadomość jakości oraz przywiązują coraz większą wagę do składu produktów. Dlatego Fanex starając się sprostać tym wymaganiom, stale ulepsza składniki swojego asortymentu.

 

 

 

***

Fanex Sp. z o.o. zajmuje się produkcją sosów, ketchupów, majonezów, musztard, dressingów, marynat, paluszków i innych przekąsek dla odbiorców gastronomicznych i detalicznych. Spółka jest polską firmą rodzinną,  która działa na rynku od 1988 roku.

Produkcja firmy Fanex skupia się głównie wokół wyrobów zaspokajających potrzeby i wymagania szeroko pojętej gastronomii oraz sieci marketów detalicznych. Wykorzystuje naturalne surowce o najwyższych parametrach jakościowych. W ofercie posiada zarówno wyroby sygnowane logo „Fanex” (około 300 podstawowych receptur produktowych), jak i marki własne tworzone na specjalne potrzeby klientów.

Kluczowe produkty Fanexu zostały wielokrotnie wyróżnione i docenione przez konsumentów. Flagowe dla producenta „Ketchup nr 7” oraz „Majonez wyborowy” od dwudziestu lat są sygnowane znakiem jakości "Q" zastrzeżonym na rzecz Polskiego Centrum Badań i Certyfikacji, natomiast „Ketchup nr 7”, „Sos Tysiąca Wysp”, „Sos Gyros” oraz „Sos Meksykański” zostały wyróżnione znakiem „Poznaj Dobrą Żywność” przyznawanym przez Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi.

A to już wiesz?  W sobotę Magnolia Park rozdaje 20 tysięcy złotych

 

Kontakt dla mediów:

[email protected]

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Personalizowane receptury sosów dużą siłą Fanex Zakupy, LIFESTYLE - Fanex – polski producent sosów dla branży HoReCa, kolejny rok z rzędu zakończył ze wzrostem sprzedaży. Największy wpływ na utrzymanie dynamiki wzrostu, miało elastyczne podejście do Klientów oraz produkcja oparta na procedurach personalizowania receptur.
Hashtagi: #Zakupy #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy