Wiadomości branżowe

Pięć tysięcy procent wzrostu sprzedaży ebooków w księgarni Nexto

Nexto.pl, lider na polskim rynku cyfrowych publikacji, ponad miesiąc temu postanowił rozpocząć rewolucję na rynku ebooków. Przez 33 dni sprzedawał najlepsze bestsellery za jedyne 9,90zł i okazało się, że wyniki przekroczyły najbardziej optymistyczne oczekiwania.Książka, która cieszyła się największą popularnością, rozeszła się w prawie 600 egzemplarzach w 24 godziny. Ten wynik pokazuje potencjał drzemiący w obniżaniu cen ebooków. W okresie promocyjnym średni wzrost liczby sprzedanych egzemplarzy wyniósł 5 000%, a maksymalny nawet 20 000% w porównaniu do poprzedniego półrocza.Wśród książek, jakie pojawiały się w promocji, prym wiedli najlepsi autorzy światowego kalibru: Stephen King, Cormac McCarthy, Stieg Larsson czy Harlan Coben. Nic dziwnego, że to właśnie ich tytuły wzbudzały największe zainteresowanie i mocno przyczyniły się do oszałamiającej liczby prawie 8 000 sprzedanych sztuk. Jest to ponad dwukrotnie większy wynik od pierwotnie założonych 3 000 egzemplarzy w miesiąc. W podobnej akcji organizowanej kilka miesięcy temu przez platformę sprzedażową należącą do grupy EMPIK, nie udało się

Nexto.pl, lider na polskim rynku cyfrowych publikacji, ponad miesiąc temu postanowił rozpocząć rewolucję na rynku ebooków. Przez 33 dni sprzedawał najlepsze bestsellery za jedyne 9,90zł i okazało się, że wyniki przekroczyły najbardziej optymistyczne oczekiwania.

Książka, która cieszyła się największą popularnością, rozeszła się w prawie 600 egzemplarzach w 24 godziny. Ten wynik pokazuje potencjał drzemiący w obniżaniu cen ebooków. W okresie promocyjnym średni wzrost liczby sprzedanych egzemplarzy wyniósł 5 000%, a maksymalny nawet 20 000% w porównaniu do poprzedniego półrocza.

Wśród książek, jakie pojawiały się w promocji, prym wiedli najlepsi autorzy światowego kalibru: Stephen King, Cormac McCarthy, Stieg Larsson czy Harlan Coben. Nic dziwnego, że to właśnie ich tytuły wzbudzały największe zainteresowanie i mocno przyczyniły się do oszałamiającej liczby prawie 8 000 sprzedanych sztuk. Jest to ponad dwukrotnie większy wynik od pierwotnie założonych 3 000 egzemplarzy w miesiąc. W podobnej akcji organizowanej kilka miesięcy temu przez platformę sprzedażową należącą do grupy EMPIK, nie udało się osiągnąć liczby 1 000 sprzedanych e-książek w dwa tygodnie. ?Czas na ebooki, Polacy!? to jedna z największych akcji promocyjnych na polskim rynku ebooków.

Promocja miała na celu udowodnić, że przy odpowiedniej wysokości cen Polacy potrafią wydawać pieniądze na książki i chcą je czytać w dużych ilościach. Liczba sprzedanych e-książek jak najbardziej potwierdza tę tezę. Tak samo ukazuje to podsumowanie konkursu na najwyższe zamówienie, w którym codziennie do wygrania był czytnik Onyx Boox i62 Espresso. Średnia wielkość zwycięskich zamówień to 380,70 zł, a najwyższe z nich opiewało na kwotę 696,11 zł.

Akcja okazała się tak popularna, że pomimo zapowiadanych 30 dni, została przedłużona o dodatkowe trzy, co spotkało się z dużym entuzjazmem wśród e-czytelników. Akcja trwała od 19 września do 21 października.

A to już wiesz?  mBank rozwija sieć mKiosków

 

Nexto.pl jest w Polsce liderem w zakresie sprzedaży książek i prasy w wersji elektronicznej. Każdy z produktów znajdujących się na Nexto.pl można nabyć tanio, bezpiecznie i szybko za pomocą błyskawicznych zakupów ?1 kliknięciem?. Dostępna jest także aplikacja mobilna ?Nexto Reader? pod systemy Android i iOS.

Sklep Nexto.pl został wyróżniony miejscem w pierwszej dziesiątce najlepszych sklepów internetowych w Polsce w 2010 i 2011 roku w rankingu portalu Money.pl w kategorii „Kultura i rozrywka”.

Nexto.pl dostarcza technologię oraz e-publikacje dla największych sieci komórkowych w Polsce ? Plus i Orange. Firma współpracuje obecnie z ponad 120 wydawnictwami z Polski i zagranicy, a jej partnerami są m.in. Wirtualna Polska, Samsung, ASUS. Od sierpnia 2012 spółka RUCH S.A. jest właścicielem pakietu właścicielskiego. NetPress Digital, zarządzające sklepem Nexto.pl, znalazło się także w gronie najlepszych firm technologicznych w Europie w ramach konkursu RED HERRING 100.

Źródło NetPress Digital Sp. z o.o.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy