Mecenasem tegorocznego cyklu spotkań branży e-commerce ShopCamp, organizowanego przez Fundację Polak 2.0 jest iStore.pl – platforma sklepowa Grupy Allegro.
Cykl spotkań ShopCamp jest organizowany od 2009 roku. Jego uczestnikami są osoby aktywnie działające w rodzimej branży e-commerce. Ideą spotkań ShopCamp jest dzielenie się praktyczną wiedzą oraz pomysłami na prowadzenie sklepów internetowych. ShopCamp wyróżnia się spośród konferencji e-commerce nastawieniem na praktykę oraz zatarciem granicy między prelegentem a słuchającym. Podczas otwartych spotkań prowadzonych przez praktyków e-commerce wszyscy zainteresowani e-handlem w Polsce mają okazję do wymiany doświadczeń w zakresie tego, jak tworzyć silną i rozpoznawalną markę e-sklepu, wykorzystywać dostępne narzędzia marketingowe, zdobywać i utrzymywać klientów.
– Platforma iStore.pl, decydując się na objęcie mecenatu nad cyklem ShopCamp chce aktywnie uczestniczyć w rozwoju i promocji branży e-sklepów – mówi Tomasz Cynar, Dyrektor serwisu iStore.pl. Idea ShopCamp doskonale wpisuje się w zakres naszych działań. Popieramy każdą akcję wspierającą rozwój i profesjonalizację polskiego rynku e-commerce, a ShopCamp jest bardzo dobrym przykładem takiej inicjatywy – dodaje Cynar.
Pierwsze spotkanie odbędzie się w Poznaniu, 18 lutego br. w sali kina Apollo. Swoją wiedzą podzielą się właściciele świetnie prosperujących sklepów internetowych i osoby praktycznie wykorzystujące rozmaite narzędzia wspierające e-biznes. Agenda oraz terminarz kolejnych spotkań znajduje się na stronie http://shopcamp.pl/