Biznes

Podcasty Accenture „Points of Change” – startuje kampania employer brandingowa

Podcasty Accenture „Points of Change” – startuje kampania employer brandingowa
Firma Accenture rozpoczęła kampanię employer brandingową z wykorzystaniem podcastów, poprzez którą chce przybliżyć potencjalnym kandydatom specyfikę pracy w poszczególnych zespołach

Data publikacji: 2021-03-02
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Podcasty Accenture „Points of Change” – startuje kampania employer brandingowa
Kategoria: , BIZNES

Firma Accenture rozpoczęła kampanię employer brandingową z wykorzystaniem podcastów, poprzez którą chce przybliżyć potencjalnym kandydatom specyfikę pracy w poszczególnych zespołach firmy.

Podcasty Accenture „Points of Change” - startuje kampania employer brandingowa , BIZNES - Firma Accenture rozpoczęła kampanię employer brandingową z wykorzystaniem podcastów, poprzez którą chce przybliżyć potencjalnym kandydatom specyfikę pracy w poszczególnych zespołach firmy.

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Podcasty Accenture „Points of Change” - startuje kampania employer brandingowa , BIZNES - Firma Accenture rozpoczęła kampanię employer brandingową z wykorzystaniem podcastów, poprzez którą chce przybliżyć potencjalnym kandydatom specyfikę pracy w poszczególnych zespołach firmy.
Hashtagi: # #BIZNES

A to już wiesz?  Niska świadomość szarej strefy wśród graczy w Polsce. Prawie 80 proc. gra w nielegalnych kasynach online [DEPESZA]

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy