Wiadomości branżowe

Polacy lubią e-sklepy i? Rossmanna

Drogerie Rossmann są jednymi z najbardziej lubianych przez Polaków sklepów. To wniosek z badań opublikowanych przez „Puls Biznesu” i „Rzeczpospolitą”.   Nieco wyżej oceniono tylko wirtualne Allegro.pl i meblową „Ikee”. W badaniach pod hasłem „Postrzeganie ofert sieci detalicznych w 2012 roku” przeprowadzone przez OC&C Strategy Consultants o ulubione sklepy zapytano potencjalnych Klientów, sprawdzając tym samym opinie o blisko 50 sieciach handlowych działających w Polsce. Wyniki badania potwierdziły bardzo silna pozycję lidera rynku drogeryjnego w Polsce. Jako swój ulubiony sklep Rossmanna wskazało  86,2% badanych.  To doskonały wynik, zwłaszcza, że liderem zestawienia jest działający tylko  w internecie serwis Allegro.pl oraz szwedzka „Ikea”, a wyniki pierwszej trójki są bardzo zbliżone.Drogerie Rossmann znalazły się także w czołówce zestawień uwzględniających zasobność portfela Klientów.  W  gospodarstwach domowych z dochodami poniżej 7 tys. zł jako ulubione wskazało je 86,5% badanych, tam gdzie dochody przekraczają 16 tys. zł Rossmanna wytypowało 82,5%.Warto wspomnieć, że Rossmann wyprzedził wszystkie

Drogerie Rossmann są jednymi z najbardziej lubianych przez Polaków sklepów. To wniosek z badań opublikowanych przez ?Puls Biznesu? i ?Rzeczpospolitą?.   Nieco wyżej oceniono tylko wirtualne Allegro.pl i meblową ?Ikee?.

W badaniach pod hasłem ?Postrzeganie ofert sieci detalicznych w 2012 roku? przeprowadzone przez OC&C Strategy Consultants o ulubione sklepy zapytano potencjalnych Klientów, sprawdzając tym samym opinie o blisko 50 sieciach handlowych działających w Polsce. Wyniki badania potwierdziły bardzo silna pozycję lidera rynku drogeryjnego w Polsce. Jako swój ulubiony sklep Rossmanna wskazało  86,2% badanych.  To doskonały wynik, zwłaszcza, że liderem zestawienia jest działający tylko  w internecie serwis Allegro.pl oraz szwedzka ?Ikea?, a wyniki pierwszej trójki są bardzo zbliżone.

Drogerie Rossmann znalazły się także w czołówce zestawień uwzględniających zasobność portfela Klientów.  W  gospodarstwach domowych z dochodami poniżej 7 tys. zł jako ulubione wskazało je 86,5% badanych, tam gdzie dochody przekraczają 16 tys. zł Rossmanna wytypowało 82,5%.

Warto wspomnieć, że Rossmann wyprzedził wszystkie sieci dyskontowe, a także super i hiper markety oraz branżową konkurencję.

Źródło Rossmann SDP Sp. z o.o.. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Zakupy w wersji 3D

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy