Data publikacji: 2018-12-27
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Poświąteczne wyprzedaże. Czas start!
Kategoria: Zakupy, LIFESTYLE
Rabaty do -77% – tak zapowiadają się najbliższe dni w Magnolia Park. Klienci za ułamek ceny kupią między innymi kreacje na Sylwestra, zimowe płaszcze i kurtki, markowe kosmetyki oraz buty.
Od czwartku do soboty niektóre sklepy będą czynne o godzinę dłużej.
W czwartek 27 grudnia w Magnolia Park rozpoczynają się poświąteczne wyprzedaże. Wiele sklepów oferuje rabaty i promocje sięgające nawet -70%. Wśród przecenionych produktów są ubrania, artykuły wyposażenia domu, elektronika, zabawki, kosmetyki, biżuteria i wiele innych.
– W Magnolia Park znajduje się 260 sklepów i punktów handlowych. Różnorodność oferty czyni nasze centrum doskonałym miejscem na zakupy. Pod tym względem jesteśmy bezkonkurencyjni na całym Dolnym Śląsku – mówi Tomasz Waszkiewicz, dyrektor Magnolia Park. – Z doświadczenia wiemy, że klienci szukają okazji i chętnie korzystają z akcji promocyjnych. Teraz nadarza się kolejna szansa na atrakcyjne rabaty – dodaje.
Okazji warto szukać m.in. w niedawno otwartym sklepie Zara (teraz prawie dwukrotnie większej) i Zara Home (zupełna nowość w ofercie Magnolia Park). Tańsze będą ubrania damskie, męskie i dziecięce, a także artykuły wyposażenia domu. Ceny spadną także w pozostałych sklepach należących do Grupy Inditex, takich jak Stradivarius, Bershka, Pull&Bear czy Oysho. Atrakcyjne zniżki – aż do -77% – zaoferuje sklep z modą męską Pawo (znajdziemy tu koszule od 49 zł, marynarki od 99 zł oraz kurtki i płaszcze od 129 zł). Na rabaty do -70% można liczyć m.in. w sklepach Wólczanka, Vistula, Organique, Trendy Optitians; do -50% w salonach Calzedonia, Intimissimi, Wittchen, Vissavi czy Tatuum. Wszystkie pozostałe aktualne rabaty dostępne są na stronie: www.magnoliapark.pl.
Od 27 do 29 grudnia wybrane sklepy w Magnolia Park będą czynne o godzinę dłużej (do 22.00).
https://www.magnoliapark.pl/
Magnolia Park zapewnia najbardziej kompleksową ofertę handlową na Dolnym Śląsku. Liczy 100 tys. mkw. powierzchni najmu (GLA). Działa tu ponad 260 sklepów, punktów usługowych, kawiarni i restauracji. Klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych.
Magnolia Park jest największym centrum handlowo-rozrywkowo-rekreacyjnym na Dolnym Śląsku. Łączna powierzchnia handlowa obiektu wynosi 100 tys. mkw. Jest tu ponad 260 sklepów, kawiarni, restauracji i punktów usługowych. Zmotoryzowani klienci mają do dyspozycji 3,5 tys. darmowych miejsc parkingowych. Wśród wielu renomowanych polskich i międzynarodowych marek dostępnych dziś w Magnolia Park znajdują się m.in.: Bershka, C&A, Decathlon, Denon, ECCO, H&M, Home&You, InterSport, KappAhl, New Yorker, Oysho, Peek&Cloppenburg, Pierre Cardin, Promod, Pull&Bear, RESERVED, Saturn, Stradivarius, TK Maxx, TOUS, W. Kruk, Zara, Zara Home. Ofertę z sektora „zdrowie i uroda” reprezentują jednocześnie drogerie m.in. Super-Pharm i Rossmann, ale i Douglas, Sephora, Inglot czy Mac. Galeria wyznacza trendy – można tu znaleźć pierwsze na Dolnym Śląsku salony: Crocs, Decimas, LC Waikiki, The North Face, Samsung Brand Store, Superdry czy drugi w Polsce e-obuwie.pl. Marka zaproponowała przełomowy w skali europejskiej format, który łączy sprzedaż online z offline. Oferta rozrywkowo-rekreacyjna obejmuje 7-salowe kino Helios, salę zabaw dla dzieci Labibu i największe na Dolnym Śląsku Centrum Tańca Champion Team. Klienci mogą korzystać z hipermarketu budowlanego Castorama, sklepu Komfort i czynnego do północy hipermarketu TESCO. W galerii handlowej działa również Centrum Medyczne Magnolia Park – przychodnia zapewnia dostęp do lekarzy podstawowej opieki zdrowotnej oraz specjalistów, m.in. stomatologa czy lekarza medycyny estetycznej. Ofertę centrum uzupełnia 30 restauracji i kawiarni. Klienci mają do dyspozycji ponad 1600 miejsc w strefie restauracyjnej, z których blisko połowa znajduje się w lokalach z obsługą kelnerską. Magnolia Park nieustannie wzbogaca się o nowe marki – sklepy, punkty usługowe, butiki i restauracje. Jako pierwsza galeria handlowa w regionie wprowadziła stałą, darmową usługę Personal Shopping – indywidualnych zakupów w towarzystwie stylistki. Dodatkowo klienci mogą kupić kartę podarunkową – to rodzaj przedpłaconej karty elektronicznej, która pozwala na zakupy we wszystkich sklepach i punktach usługowych galerii handlowej. Jest idealnym pomysłem na udany prezent. Zróżnicowana, atrakcyjna oferta, wygodny dojazd samochodem i komunikacją miejską oraz bliskość dużych osiedli mieszkaniowych czynią centrum doskonałym miejscem zakupów, spotkań, rozrywki i rekreacji. Do dyspozycji klientów jest zewnętrzne boisko multifunkcyjne, strefa do Street Workoutu, plac zabaw dla dzieci, a także deptak z drzewami, ławeczkami i fontannami, przy których można odpocząć. Magnolia Park stanowi miejsce spotkań dla lokalnej społeczności również ze względu na organizowane tu wydarzenia specjalne. Więcej informacji można znaleźć na www.magnoliapark.pl. Śledź nas na www.facebook.com/magnoliaparkcentrum i www.instagram.com/magnoliaparkcentrum. Za zarządzanie Magnolia Park odpowiada Multi Poland Sp. z o.o.
Multi Corporation to wiodący właściciel, zarządca oraz deweloper wysokiej jakości centrów handlowych w Europie oraz Turcji. Jest to dobrze dokapitalizowana pan-europejska platforma nieruchomości handlowych zorientowana na wzrost, a jej działalność koncentruje się na generowaniu, zarządzaniu i zwiększaniu trwałych dochodów z najmu. Obiekty Multi Corporation są też często katalizatorem wzrostu gospodarczego oraz odnowy społecznej w miastach i regionach, w których działają. Od powstania w 1982 roku firma brała udział w ponad 180 projektach oraz jest właścicielem lub zarządcą 60-ciu centrów handlowych. Multi Corporation działa w 12 krajach, w tym w Holandii, gdzie ma swoją siedzibę, a także w Belgii, Czechach, Niemczech, we Włoszech, w Polsce, Portugali, Słowacji, Hiszpanii, na Ukrainie, w Wielkiej Brytanii i Turcji.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Zakupy #LIFESTYLE