Wiadomości branżowe

Prezenty walentynkowe: tradycyjne czy… bardziej pikantne?

Prezenty walentynkowe: tradycyjne czy… bardziej pikantne?
Tradycja Walentynek na dobre zadomowiła się w naszym kraju. Z początkiem lutego witryny sklepowe zmieniają wystrój na "okołosercowy", kwiaciarnie planują zwiększone dostawy czerwonych róż i rozpoczyna się gonitwa za odpowiednim prezentem dla ukochanej osoby. Dodatkiem do kwiatów może być oczywiście bielizna, kosmetyki, biżuteria, często wyjście do kina, czy romantyczna kolacja przy świecach. To od lat sprawdzone sposoby na walentynkowy prezent. Coraz częściej jednak pragniemy być mniej tradycyjni i przewidywalni. Do kategorii prezentów, po które Polacy sięgają w Dniu Zakochanych przebojem wdarła się "erotyka" - przez internet.Wywodzące się z Zachodniej Europy święto trafiło do Polski na początku lat 90. poprzedniego wieku i od razu szturmem zdobyło - co zresztą nie dziwi - serca oraz portfele Polaków. Ci, od co najmniej kilkunastu lat, w okazywaniu sobie uczuć nie ograniczają się tylko do obdarowywania miłosnymi karteczkami, czekoladkami i pluszowymi misiami. Są w tych wyborach coraz bardziej pomysłowi i śmiali. Internet, z niepoliczalną ilością potencjalnych prezentów oferowanych przez e-sklepy jest

Tradycja Walentynek na dobre zadomowiła się w naszym kraju. Z początkiem lutego witryny sklepowe zmieniają wystrój na „okołosercowy”, kwiaciarnie planują zwiększone dostawy czerwonych róż i rozpoczyna się gonitwa za odpowiednim prezentem dla ukochanej osoby. Dodatkiem do kwiatów może być oczywiście bielizna, kosmetyki, biżuteria, często wyjście do kina, czy romantyczna kolacja przy świecach. To od lat sprawdzone sposoby na walentynkowy prezent. Coraz częściej jednak pragniemy być mniej tradycyjni i przewidywalni. Do kategorii prezentów, po które Polacy sięgają w Dniu Zakochanych przebojem wdarła się „erotyka” – przez internet.



Wywodzące się z Zachodniej Europy święto trafiło do Polski na początku lat 90. poprzedniego wieku i od razu szturmem zdobyło – co zresztą nie dziwi – serca oraz portfele Polaków. Ci, od co najmniej kilkunastu lat, w okazywaniu sobie uczuć nie ograniczają się tylko do obdarowywania miłosnymi karteczkami, czekoladkami i pluszowymi misiami. Są w tych wyborach coraz bardziej pomysłowi i śmiali. Internet, z niepoliczalną ilością potencjalnych prezentów oferowanych przez e-sklepy jest idealnym miejscem do kupna oryginalnego, często nietypowego prezentu dla ukochanej osoby.


To spowodowało, że Polacy coraz częściej przed Dniem Zakochanych odwiedzają internetowe sex-shopy. Jak wynika ze statystyk porównywarki Nokaut.pl, zaraz po Nowym Roku zainteresowanie erotycznymi gadżetami wzrasta wśród e-klientów prawie o połowę. Potwierdzają to przedstawiciele współpracujących z porównywarką sklepów internetowych.


Zakupy erotycznych gadżetów dokonywane przez Polaków bardzo się zmieniły w ciągu ostatniej dekady – mówi Magdalena Urbańska, Account Manager sklepu SkarbyAfrodyty.pl. – Na początku sex shopy odwiedzane były głównie przez mężczyzn. Dzisiaj o wyborze erotycznych dodatków decydują oboje partnerzy. Internet daje im szeroki wybór produktów, a Dzień Zakochanych sprzyja zakupom erotycznych akcesoriów. Każdego roku w styczniu odnotowujemy spory ?pik? zakupowydodaje Urbańska.

A to już wiesz?  Grupa Nokaut odpala ?Królestwo łazienek? i wchodzi w segment serwisów tematycznych

 

Zakupy internetowe to idealne rozwiązanie dla osób, które na samą myśl o wybraniu się osobiście do sex shopu oblewają się rumieńcem. Brak bariery wstydu skutecznie przyciąga kupujących i stanowi jedną z podstaw niebywałego rozwoju branży. Kupujący zachowuje anonimowość i może skorzystać z asortymentu tysięcy produktów. Ze względu na to,  większość zaopatrujących się w gadżety erotyczne kupuje je właśnie przez internet. Niewielu decyduje się na odbiór osobisty, nawet w przypadku małej odległości dzielącej adres klienta od sklepu. Sprzedawcy należycie dbają o dyskrecję dostarczenia towaru – opakowanie na pewno nie zdradzi swojej zawartości.



Internet jest idealnym miejscem do kupna artykułów kategorii erotyka. Nie wymaga bezpośredniego kontaktu ze sprzedawcą, pozwala bez pośpiechu obejrzeć produkt, zastanowić się nad jego kupnem. Dzięki sieciowej ofercie, osoby które nigdy nie weszłyby do stacjonarnego sex-shopu mogą teraz śmiało skorzystać z oferowanych w nich produktów.



Zainteresowanie Polaków produktami kategorii erotyka wzrasta z roku na rok – mówi Fabian Adaszewski, PR Manager w Grupie Nokaut SA, właściciela porównywarki cen Nokaut.pl. – Pokolenia dzisiejszych dwudziesto, trzydziesto czy czterdziestolatków są zdecydowanie mniej pruderyjne od pokoleń swoich rodziców, zresztą o pruderię w internecie raczej trudno. Sklepy internetowe oferują coraz więcej gadżetów, które mogą pomóc w podgrzaniu atmosfery w sypialni, a sposób dostarczenia towaru gwarantuje pełną dyskrecję. Wiele osób przypomina sobie o tym właśnie przed zbliżającym się Dniem Zakochanych – dodaje Adaszewski.



W porównywarce cen Nokaut.pl na klientów czekają ponad 33 tysiące unikatowych, erotycznych produktów. Kupujący mogą dokonać wyboru walentynkowego prezentu spośród 450 tysięcy ofert blisko 200 internetowych sex shopów. Tak bogaty katalog gwarantuje każdemu możliwość znalezienia produktu jakiego poszukuje by nawet nie będąc zakochanym móc poczuć w Walentynki motyle w brzuchu. A już na pewno wypieki na policzkach.

A to już wiesz?  Największy polski portal o mediach rośnie w siłę



Grupa Nokaut ? informacje dodatkowe:


Grupa Nokaut SA to czołowy gracz e-commerce w Polsce, właściciel internetowych porównywarek cen.


Grupa Nokaut działa w trzech segmentach e-commerce:


?  Porównywarka cen Nokaut.pl ? kojarząca potencjalnych nabywców i sprzedawców on-line (a także: hotele.nokaut.pl, finanse.nokaut.pl, loty.nokaut.pl)

? Zintegrowany pionowo kanał dystrybucji SklepyFirmowe.pl ? rozwiązanie do prowadzenia sklepów internetowych, ułatwiające automatyczną integrację oferty produktowej z porównywarką Nokaut.pl

? Sprzedaż reklamy internetowej (kanał bezpośredni i pośredni)


Porównywarka cen Nokaut.pl ma niemal 3 mln realnych użytkowników, 11 mln ofert i współpracuje z blisko 3.700 e-sklepami.


W skład Grupy Nokaut wchodzą:

?    Nokaut.pl ? jedna z dwóch najpopularniejszych w Polsce porównywarek cen

?    Hotele.Nokaut.pl ? porównywarka ofert noclegowych

?    Finanse.Nokaut.pl ? porównywarka produktów finansowych

?    Loty.Nokaut.pl ? porównywarka połączeń lotniczych

?    SklepyFirmowe.pl ? rozwiązanie do prowadzenia sklepów internetowych

?    PrettyDeal.pl ? porównywarka ofert zakupów grupowych dla kobiet

?    Bazarek.pl ? pasaż handlowy odwiedzany przez niemal 500.000 użytkowników miesięcznie

?    TaniePorownanie.pl ? porównywarka cen


W 2010 roku Grupa Nokaut – jako jedyna firma z Polski – została wyróżniona w międzynarodowym rankingu Deloitte Technology Fast 50 CE w kategorii wschodzących gwiazd.

Źródło Grupa Nokaut S.A.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy