Zakupy w Internecie są wygodne i szybkie ? kilka kliknięć i gotowe. Wybór produktu i zapłata w większości przypadków to tylko chwila, wręcz czysta przyjemność. Kłopoty zaczynają się wtedy, gdy coś zaczyna iść nie po naszej myśli. Wspólnie z Ceneo.pl zebraliśmy różne historie osób kupujących w sieci, dla Was wybraliśmy te najciekawsze.
Przez cały luty portal Bankier.pl publikować będzie wybrane historie użytkowników, którym nie zawsze udawały się zakupy w sieci. Co zrobić, gdy przesyłka nie przychodzi na czas? Jak się zachować, jeśli zakupy były niewłaściwie zapakowane? Dlaczego nie warto kupować podrobionych perfum oraz po co są oryginalne opakowania? Na te i wiele innych pytań odpowiadamy w specjalnym cyklu artykułów ?Problemy kupujących w sieci?.
– Zakupy w sieci wiążą się z pewnym ryzykiem, którym można jednak zarządzać. Oczywiście nigdy nie zabezpieczymy się w 100 proc., ale kilka prostych zasad pozwoli nam uniknąć nieprzyjemności. Gdy bardzo zależy nam na terminowej dostawie, kupujmy w poznanych wcześniej sklepach. Jeśli decydujemy się na transakcję z nowym sprzedawcą, sprawdźmy opinie o sklepie. Niezadowoleni klienci chętnie dzielą się przykrymi doświadczeniami w sieci. Telefoniczne zapewnienia sprzedawcy skonfrontujmy z regulaminem ? przekonuje Grzegorz Marynowicz, redaktor prowadzący Mambiznes.pl.
Dobre sklepy internetowe robią wszystko, aby zadowolić swoich klientów. Żadnej rzetelnej firmie nie zależy na tym, aby wysłać paczkę po terminie, pomylić towary lub zabezpieczyć je w niewłaściwy sposób. Nikt nie jest idealny, ale profesjonalistów poznaje się m. in. po tym, jak przyznają się i naprawiają swoje błędy. Zakupy w sieci są coraz popularniejsze, a konkurencja coraz większa. Tylko naprawdę zaufani sprzedawcy mogą liczyć na przywiązanie klientów, a kupujący powinni wiedzieć, którym sklepom można zaufać. Wbrew pozorom sprawdzenie tego wcale nie jest trudne.
http://www.bankier.pl/wiadomosc/Problemy-kupujacych-w-sieci-nieterminowa-dostawa-2751986.html