Do grona partnerów medialnych tworzonego przez netPR.pl polskiego wire service czyli serwisu internetowego którego działalność ma ułatwić firmom komunikacje z mediami dołączył Puls Biznesu oraz serwis informacyjny reporter.pl.
Puls Biznesu jest kolejnym partnerem po tygodniku Wprost oraz Business Week/Polska, który zobowiązał się do wsparcia projektu internetowe biuro prasowe swoim know how oraz jego promowania wśród swoich dziennikarzy. Realizowane z pomocą uznanych mediów internetowe biuro prasowe ma być przyjaznym narzędziem dla dziennikarzy usprawniającym dotarcie do informacji. Publikowane przez firmy komunikaty są dostępne w kilku formatach plików. Informacje można wzbogacać również o elementy graficzne, zdjęcia, a nawet wywiady audio i klipy filmowe. Wszystkie podłączone pod notatki pliki są automatycznie oznaczane etykietą z ich rozmiarem.
Współpraca z serwisem reporter.pl uchodzącym za jeden z najstarszych internetowych serwisów informacyjnych w Polsce będzie dla projektu internetowe biuro prasowe znakomitym przełożeniem na współpracę z mediami online. Twórcy serwisu współpracę z nimi traktują na równi z mediami tradycyjnymi. Nawiązane kooperacje pozwolą lepiej spełniać wymagania mediów i dziennikarzy oraz będą nowym argumentem, który zachęci firmy do publikowania w nim komunikatów prasowych.
***
netPR.pl zajmuje się Internet public relations. W swoich działaniach skupia się na technikach pozycjonowania adresów witryn (web positioning), jak również na współpracy z mediami szczególny nacisk kładądąc na media online. Najważniejszym medium i podstawowym narzędziem komunikacji wykorzystywanym przez netPR.pl jest Internet.