LIFESTYLE Zakupy

Radość wspólnego kibicowania z Milka – ulubioną czekoladą polskich skoczków!

Radość wspólnego kibicowania z Milka – ulubioną czekoladą polskich skoczków!
Z okazji kampanii "Milka. Sercem z Naszymi" konsumenci mogą kupić flagowy produkt marki – tabliczkę mlecznej alpejskiej czekolady w specjalnych limitowanych opakowaniach z wizerunkiem skoczka oraz hasłem „Ulubiona czekolada polskich

Data publikacji: 2019-01-10
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Radość wspólnego kibicowania z Milka – ulubioną czekoladą polskich skoczków!
Kategoria: Zakupy, LIFESTYLE

Z okazji kampanii "Milka. Sercem z Naszymi" konsumenci mogą kupić flagowy produkt marki – tabliczkę mlecznej alpejskiej czekolady w specjalnych limitowanych opakowaniach z wizerunkiem skoczka oraz hasłem „Ulubiona czekolada polskich skoczków”!

Radość wspólnego kibicowania z Milka – ulubioną czekoladą polskich skoczków! Zakupy, LIFESTYLE - Z okazji kampanii "Milka. Sercem z Naszymi" konsumenci mogą kupić flagowy produkt marki – tabliczkę mlecznej alpejskiej czekolady w specjalnych limitowanych opakowaniach z wizerunkiem skoczka oraz hasłem „Ulubiona czekolada polskich skoczków”!

Z rozpoczęciem nowego sezonu Pucharu Świata w skokach narciarskich, Milka wystartowała z nową kampanią „Milka. Sercem z Naszymi”. Z tej okazji, konsumenci mogą kupić flagowy produkt marki – tabliczkę mlecznej alpejskiej czekolady w specjalnych limitowanych opakowaniach z wizerunkiem skoczka oraz hasłem „Ulubiona czekolada polskich skoczków”! Od teraz radość ze wspólnego kibicowania jest jeszcze większa!​

 

Sercem z Naszymi

Milka, stworzona z najdelikatniejszego alpejskiego mleka, od zawsze wspierała narciarzy. Tak jak Polacy, dla których skoki narciarskie są ulubionym zimowym sportem. Markaw tym sezonie rozpoczęła strategiczną współpracę z Polskim Związkiem Narciarskim – jako oficjalny sponsor Polskiej Reprezentacji Skoczków Narciarskich Kadry A. Z tej okazji pod hasłem „Milka. Sercem z Naszymi” ruszyła ogólnopolska kampania, mająca na celu przybliżyć polskim kibicom naszych ukochanych sportowców oraz dzielić z nimi emocje towarzyszące zawodom. Symbol partnerstwa został umieszczony na flagowym produkcie Milka – tabliczce mlecznej czekolady. Co więcej, na nowej szacie graficznej opakowania pojawia się także wizerunek skoczka narciarskiego oraz hasło „ulubiona czekolada polskich skoczków”. Wspólne kibicowanie, przeżywanie sukcesów, jak i porażek naszych skoczków, było inspiracją do stworzenia nowej kampanii „Milka. Sercem z naszymi”.

 

Słodka radość kibicowania

Obok klasycznej tabliczki alpejskiej mlecznej czekolady (100g), w specjalnej szacie graficznej znalazły się znane konsumentom produkty Milka: tabliczki czekolad Alpine Milk (200g), Peanut Caramel (200g), Oreo (100g i 200g), Toffee Wholenut (200g), Happy Cow (100g), Hazelnut (100g), Alpejskie Mleczko o smaku waniliowym (330g) oraz Milka Pieguski o smaku czekoladowym (135g).​

A to już wiesz?  Projekt dla młodzieży z Mazowsza - Punkt Zwrotny

Za strategię kampanii, kreację oraz działania eventowe odpowiada agencja event-factory, za zakup mediów Carat, działania PR koordynuje agencja Big Picture, a działania digitalowe – agencja Sarigato. Materiały POS przygotowała firma Hasselford.

 

* * *

Mondelez Polska sp. z o. o.

Mondelez Polska sp. z o.o. jest wiodącą̨ firmą branży spożywczej w Polsce, od 27 lat obecną na naszym rynku. Zatrudnia blisko 4600 pracowników i jest liderem na rynku czekolady i ciastek markowych w Polsce[1]. Bogata oferta firmy obejmuje znane marki kategorii przekąsek, takie jak: czekolady: Milkai Alpen Gold, wafelki Prince Polo, batony 3BIT, ciastka: Milka, OREO, belVita, Petitki, Lubisie, Delicje, San, Łakotkioraz cukierki i gumy Halls. Mondelez Polska jest częścią rodziny firm Mondelēz International, Inc. Pod zmienioną nazwą (dawniej Kraft Foods) funkcjonuje w Polsce od 2013 r.

 

Mondelēz International 

Mondelēz International, Inc. (NASDAQ: MDLZ) jest globalnym liderem w kategorii czekolady, ciastek, gum do żucia i cukierków. MDLZ z przychodami w wysokości około 26 miliardów USD USD netto, zachęca ludzi w 160 krajach na całym świecie do spożywania przekąsek w sposób odpowiedzialny. Jako właściciel kultowych marek takich jak: ciastka Oreo, belVitai LU; czekolady Cadbury Dairy Milk, Milkai Toblerone; cukierki Sour Patch Kidsoraz guma do żucia Trident, MDLZodgrywa kluczową rolę w kształtowaniu rynku przekąsek na świecie. Mondelēz International jest członkiem Standard and Poor's 500, Nasdaq 100 i Dow Jones Sustainability Index. Więcej informacji jest dostępnych na stronie www.mondelezinternational.comoraz profilu firmy na Twitterze www.twitter.com/MDLZ. 

 

[1]Mondelez uzyskał udział równy 19.9% w Kategorii Produktów Czekoladowych (suma Tabliczek, Pralin, Batonów i Wafli Oblewanych Czekoladą), oraz 18.3% w Kategorii Słodkich Wypieków (włączając Miękkie Ciastka o wadze do 75g, wyłączając Impulsowe Wafle Nieoblewane Czekoladą); Rynek: Cała Polska (suma rynków: Hipermarkety, Supermarkety bez Dyskontów, Dyskonty, Duże sklepy spożywcze z sieciami chemicznymi, Średnie sklepy spożywcze, Małe sklepy spożywcze, Sklepy winno-cukiernicze, Stacje benzynowe).

Źródło: Nielsen, Panel Handlu Detalicznego, sprzedaż wartościowa, okres lipiec 2017 – czerwiec 2018.

A to już wiesz?  Świętuj z Milką od 1 grudnia w Krakowie, Poznaniu i Bydgoszczy

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Radość wspólnego kibicowania z Milka – ulubioną czekoladą polskich skoczków! Zakupy, LIFESTYLE - Z okazji kampanii "Milka. Sercem z Naszymi" konsumenci mogą kupić flagowy produkt marki – tabliczkę mlecznej alpejskiej czekolady w specjalnych limitowanych opakowaniach z wizerunkiem skoczka oraz hasłem „Ulubiona czekolada polskich skoczków”!
Hashtagi: #Zakupy #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy