Data publikacji: 2021-02-26
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Ruszyła kampania Pizza Hut wspierająca promocję nowej oferty „Twój Box”
Kategoria: Media i PR, BIZNES
Ruszyła kampania Pizza Hut wspierająca sprzedaż nowej oferty, „Twój Box”, w ramach której klienci zamówią swoją ulubioną pizzę wraz z dwoma dodatkami w specjalnej cenie.
Ruszyła kampania Pizza Hut wspierająca sprzedaż nowej oferty, „Twój Box”, w ramach której klienci zamówią swoją ulubioną pizzę wraz z dwoma wybranymi dodatkami w specjalnej cenie. Oferta to odpowiedź na nową rzeczywistość i zmieniające się przyzwyczajenia gastronomiczne Polaków, którzy coraz częściej poszukują okazji, żeby mieć pizzę tylko dla siebie. Działania promocyjne wspiera kampania digital i POS oraz od marca – kampania outdoorowa w największych polskich miastach.
Kampania swoim zasięgiem obejmuje spoty wideo na kanałach społecznościowych Pizza Hut (m.in. YouTube) i popularnych serwisach VOD, a także kampanię banerową na serwisach tematycznych dopasowanych do grupy docelowej. Zaplanowana została również promocja w miejscu sprzedaży, w ramach której w restauracjach Pizza Hut pojawiły się dedykowane materiały POS, w tym: plakaty, wyklejki, wielkoformatowe banery i roll upy. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaChoice. Na początku marca rozpocznie się także ogólnopolska kampania OOH we wszystkich dużych miastach, koordynowana przez Media Directions, której częścią będą m.in.: tablice reklamowe, bilbordy, citylighty oraz wiaty przystanków.
Twój Box solo i w pakiecie
Twój Box to zestaw idealny dla jednej osoby w cenie od 24,99 zł, składający się z pizzy i dwóch dodatków spośród trzech opcji do wyboru: aromatycznych skrzydełek z kurczaka, rolsów z szynką zapieczonych w grillowanej tortilli z mozzarellą czy chrupiącego pieczywa czosnkowego. To doskonały pomysł szczególnie dla tych, którzy nie mają czasu czy ochoty na gotowanie. Pizza Hut oferuje odbiór zamówienia na wynos w 10 min lub wygodną, bezkontaktową dostawę w 30 minut, dzięki czemu posiłek dociera pod drzwi pachnący i gorący. Dla tych natomiast, którzy lubią spędzać czas w większym gronie, marka przygotowała dodatkową super promocję, czyli zestaw składający się z trzech Boxów, przy wyborze którego można oszczędzić aż 15 zł.
– Pomysł na Twój Box przyszedł do nas sam, jako odpowiedź na nową rzeczywistość, w której coraz więcej osób poszukuje okazji, żeby mieć pizzę tylko dla siebie i zjeść ją przed ulubionym serialem czy w przerwie od pracy. Tutaj dostajesz swój własny Box, skomponowany w 100% z twoich ulubionych składników i z nikim nie musisz się nim dzielić. Masz do dyspozycji aż 90 kombinacji, dzięki czemu przy komponowaniu zestawu idealnego nic cię nie ogranicza – dobierasz wszystko to, na co w danej chwili masz ochotę – mówi Katarzyna Pawlikowska, Marketing Specialist w Pizza Hut Polska.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Hashtagi: #Media i PR #BIZNES