Wiadomości branżowe

Ruszyła modowa kampania serwisu Allegro ? jesień/zima 2012

Ruszyła modowa kampania serwisu Allegro ? jesień/zima 2012
Jesień to odpowiedni czas, aby przyjrzeć się swojej garderobie. Warto wprowadzić do niej barwne akcenty, które ożywią strój w pochmurne dni, dlatego kolory: burgundy, oranże, kobalty, czerwienie, zielenie i żółcienie stały się głównymi elementami najnowszej kampanii modowej serwisu Allegro. Pod koniec września do akcji włączą się również znane blogerki modowe. Kampania  potrwa do końca października. Trwająca kampania w prosty sposób pokazuje, że na Allegro można kupić modne ubrania, w doskonałej jakości i najmodniejszych kolorach w tym sezonie. - Przygotowaliśmy przejrzystą koncepcję kampanii. Chcieliśmy, aby sesja zdjęciowa była nieskomplikowana, ale jednocześnie charakterystyczna – mówi Artur Brzęczkowski, dyrektor marketingu Allegro. Postawiliśmy w niej na młodych, energicznych ludzi, a w scenografii w przewrotny sposób umieściliśmy elementy kojarzące się z internetem. Stąd na zdjęciach pojawiają się olbrzymie kursory i inne przyciski nawiązujące do Allegro. Dzięki nim kampania nabiera niebanalnego charakteru i wyróżnia się wśród innych modowych reklam – dodaje

Jesień to odpowiedni czas, aby przyjrzeć się swojej garderobie. Warto wprowadzić do niej barwne akcenty, które ożywią strój w pochmurne dni, dlatego kolory: burgundy, oranże, kobalty, czerwienie, zielenie i żółcienie stały się głównymi elementami najnowszej kampanii modowej serwisu Allegro. Pod koniec września do akcji włączą się również znane blogerki modowe. Kampania  potrwa do końca października.

Trwająca kampania w prosty sposób pokazuje, że na Allegro można kupić modne ubrania, w doskonałej jakości i najmodniejszych kolorach w tym sezonie.
– Przygotowaliśmy przejrzystą koncepcję kampanii. Chcieliśmy, aby sesja zdjęciowa była nieskomplikowana, ale jednocześnie charakterystyczna
? mówi Artur Brzęczkowski, dyrektor marketingu Allegro. Postawiliśmy w niej na młodych, energicznych ludzi, a w scenografii w przewrotny sposób umieściliśmy elementy kojarzące się z internetem. Stąd na zdjęciach pojawiają się olbrzymie kursory i inne przyciski nawiązujące do Allegro. Dzięki nim kampania nabiera niebanalnego charakteru i wyróżnia się wśród innych modowych reklam ? dodaje Brzęczkowski.

Tegoroczna jesienna kampania kategorii ?Odzież, Obuwie, Dodatki? ma trzy odsłony: wczesna jesień, dojrzała jesień oraz jesień/zima. Wszystkie przekazy reklamowe są utrzymane w podobnej stylizacji, przy czym różnią się dominująca kolorystyką i hasłami. Każdy etap kampanii to inna kreacja.

Wrzesień przeplata trochę jesieni i lata, dlatego stylizacje tworzone są z przymrużeniem oka, nutą wakacyjnego szaleństwa, ale już w stonowanych barwach. Bordowe elementy zestawione z zawsze modnym dżinsem i jasnymi tkaninami tworzą esencję ulicznego looku rodem z Nowego Jorku. Wrześniowy styl charakteryzuje kreatywność i streetwear?owy luz, który może być inspiracją dla codziennych miejskich stylizacji.

Październik to polska złota jesień, dlatego stylizacje utrzymane są w ciepłych tonacjach, a wpisujące się w jesienny krajobraz pomarańcze, czerwienie i żółcienie występują na każdej części garderoby. Zestawy, pełne retro szyku, uzupełnione są o ciepłe kożuchy i skóry w szerokiej gamie kolorystycznej.

W listopadzie rządzą chłodne barwy oraz szykowny, militarny styl. Zima za pasem, dlatego aurę najlepiej oddają granatowe, kobaltowe i atramentowe ubrania połączone ze srebrnymi i czarnymi dodatkami. Militarnym znakiem listopada są pagony, zdobiące ramiona płaszczy i kurtek, oraz zieleń, która doskonale współgra z intensywnym kobaltem.

A to już wiesz?  Lidl marką z nagrodami

Kreacje można zobaczyć w prasie oraz Internecie, m.in. w największych polskich portalach informacyjnych jak Onet.pl, Interia.pl, Wp.pl czy Gazeta.pl i w wielu innych w ramach licznych zasięgowych pakietów, jak np. Arbo Beauty Moda, Arbo Kobieta, czy Behavia Trendsetterzy. Kampania będzie miała również swoją odsłonę w jesiennych wydaniach prasy lifestyleowej, w tym m.in. Elle, Twój Styl, In Style, Cosmopolitan, Glamour, Avanti, Claudia, Maleman, Logo czy Men?s Health.

Dodatkowo pod koniec września  będzie miała miejsce akcja w blogosferze. Źródłem modowych inspiracji dla internautów będą stylizacje autorstwa popularnych polskich blogerek. Na ich blogach wielbiciele mody odnajdą jesienne trendy prosto z Allegro.Blogerki będą także jurorkami w konkursie dla fanów Moda Allegro na Facebooku. Zadaniem uczestników konkursu będzie przesłanie zdjęcia swojej stylizacji, zgodnej z obecnymi trendami mody i kolorami dominującymi w kampanii. Spośród nich blogerka tygodnia wytypuje najciekawsze propozycje, które nagrodzimy doładowanymi kartami pre-paid na zakupy. Konkurs będzie trwał przez trzy tygodnie i ? tak jak cała kampania ? w poszczególnych tygodniach będzie odnosił się do trzech faz jesieni, a co z tym związane, do różnych trendów i kolorów.

Kampanię przygotował Dział Marketingu Allegro we współpracy z agencją  180heartbeats + JUNG v. MATT i Fashion Agency Aliganza specjalizującą się w kompleksowej obsłudze rynku mody. Za stylizację, scenografię i zdjęcia odpowiedzialne były osoby pracujące na co dzień dla czołowych polskich magazynów modowych i lifestylowych.

Źródło Grupa Allegro Sp. z o. o.. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy