Wiadomości branżowe

Sezonowy Punkt MAKRO we Władysławowie – zwiastun zbliżającego się sezonu letniego na Wybrzeżu

Sezonowy Punkt MAKRO we Władysławowie – zwiastun zbliżającego się sezonu letniego na Wybrzeżu
30 kwietnia br. sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry Polska uruchomi we Władysławowie sezonową halę małego formatu. Placówka, jak w latach poprzednich ma charakter platformy drive-in i dedykowana jest przede wszystkim klientom z sektora HoReCa, prowadzącym swój biznes w nadmorskich miejscowościach Półwyspu Helskiego. Sezonowy Punkt MAKRO to elastyczne rozwiązanie skierowane głównie do klientów z branży gastronomicznej. To właśnie w okresie letnim restauratorzy, właściciele smażalni i innych punktów gastronomicznych, potrzebują stałej dostawy towaru – przede wszystkim napojów, artykułów typu fast food, akcesoriów do grilla, piwa, mrożonek czy produktów jednorazowych. Wszystkie te produkty dostępne są w Sezonowym Punkcie MAKRO, usytuowanym w centrum Władysławowa, przy ul. Portowej 3, tuż przy drodze na Hel.Dodatkowym udogodnieniem dla Klientów jest możliwość zamówienia dowolnego towaru dostępnego w gdyńskiej hali MAKRO i odebrania go następnego dnia w Sezonowym Punkcie MAKRO. Placówka oferuje również usługę delivery – dostawy bezpośrednio do lokalu oraz tzw. picking, czyli możliwość odbioru przygotowanej partii towaru po uprzednim

30 kwietnia br. sieć hurtowni MAKRO Cash & Carry Polska uruchomi we Władysławowie sezonową halę małego formatu. Placówka, jak w latach poprzednich ma charakter platformy drive-in i dedykowana jest przede wszystkim klientom z sektora HoReCa, prowadzącym swój biznes w nadmorskich miejscowościach Półwyspu Helskiego. 

Sezonowy Punkt MAKRO to elastyczne rozwiązanie skierowane głównie do klientów z branży gastronomicznej. To właśnie w okresie letnim restauratorzy, właściciele smażalni i innych punktów gastronomicznych, potrzebują stałej dostawy towaru ? przede wszystkim napojów, artykułów typu fast food, akcesoriów do grilla, piwa, mrożonek czy produktów jednorazowych. Wszystkie te produkty dostępne są w Sezonowym Punkcie MAKRO, usytuowanym w centrum Władysławowa, przy ul. Portowej 3, tuż przy drodze na Hel.

Dodatkowym udogodnieniem dla Klientów jest możliwość zamówienia dowolnego towaru dostępnego w gdyńskiej hali MAKRO i odebrania go następnego dnia w Sezonowym Punkcie MAKRO. Placówka oferuje również usługę delivery ? dostawy bezpośrednio do lokalu oraz tzw. picking, czyli możliwość odbioru przygotowanej partii towaru po uprzednim zamówieniu go drogą telefoniczną.

Sezonowy Punkt MAKRO został uruchomiony we Władysławowie po raz pierwszy w 2011 roku. Podobnie jak w latach poprzednich placówka będzie działać do końca sezonu letniego tj. do 31 sierpnia br.

MAKRO Cash & Carry jest liderem w branży samoobsługowego handlu hurtowego. Usługi firmy, skierowane przede wszystkim do przedsiębiorców, obejmują zarówno kompleksowe zaopatrzenie, jak i nowoczesne rozwiązania biznesowe. W MAKRO klienci znajdą pod jednym dachem artykuły spożywcze i przemysłowe w szerokim wyborze, doskonałej jakości i przystępnych cenach ? jedna nowoczesna hala to odpowiednik 50 hurtowni branżowych. Do dyspozycji kupujących są także usługi dodatkowe ? m.in. doradztwo biznesowe czy szkolenia gastronomiczne ? które skupiają się wokół nowoczesnej Akademii Efektywnej Przedsiębiorczości w Warszawie. W Polsce MAKRO Cash & Carry istnieje od 1994 roku; posiada obecnie 41 hal (w tym już jedenaście hal mniejszego formatu). Łączna powierzchnia sprzedaży hurtowej wynosi ponad 270 000 m2. MAKRO Cash & Carry zatrudnia w Polsce około 7,5 tys. osób. Więcej informacji o MAKRO można znaleźć na stronach www.facebook.com/MAKROPolska oraz www.makro.pl

A to już wiesz?  Kwietniowy Barometr Carrefour: koniunktura lepsza, lecz wciąż na minusie

METRO Cash & Carry działa w 29 krajach i posiada około 700 samoobsługowych hurtowni. Z ponad 120 tysiącami pracowników na całym świecie, firma osiągnęła w 2012 roku sprzedaż na poziomie około 32 mld euro. METRO Cash & Carry jest działem sprzedaży METRO Group. METRO Group to jedna z największych międzynarodowych firm handlu detalicznego. W 2012 r. Grupa osiągnęła sprzedaż w wysokości około 67 mld euro. Firma zatrudnia około 280 tysięcy pracowników i obsługuje ponad 2200 hal w 32 krajach. Wyniki Grupy METRO opierają się na sile sprzedaży firm, które działają niezależnie w poszczególnych segmentach rynku: METRO/MAKRO Cash & Carry – międzynarodowego lidera samoobsługowego handlu hurtowego, hipermarketów Real, Media Markt. Saturna – lidera na europejskim rynku handlu elektronicznego oraz Galerii Kaufhof. Więcej informacji na: www.metrogroup.de.

Źródło MAKRO Cash & Carry Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy