INTERSPORT Polska S.A. zaoferowała swoim klientom wszechstronną ofertę produktową dostępną w sklepie internetowym.
Otwarcie się na sprzedaż on-line, to wynik szczególnego koncentrowania się na zaspakajaniu potrzeb zakupowych klienta i podnoszeniu jakości jego obsługi. Zarząd INTERSPORT dostrzegając znaczący wzrost obrotów w e-handlu, postanowił skuteczniej wykorzystać Internet do zwiększenia sprzedaży w firmie. Do osiągnięcia tego celu sieć INTERSPORT zdecydowała się na kompleksową i długoterminową współpracę z firmą Divante oraz wsparcie marketingowe agencji Ideacto.
Chcemy wykorzystać pozycję lidera w handlu tradycyjnym, aby w przyszłości stać się liczącym graczem sprzedającym on-line. Zdecydowaliśmy się na współpracę z Divante i Ideacto w oparciu o outsourcing swojego kanału e-commerce, tak aby nie rozpraszać sił sprzedażowych poza kanał tradycyjny, który generuje większość obrotów w firmie. Oczywiście interesuje nas systematyczny wzrost przychodów w kanale nowoczesnym, ale bez ponoszenia kosztów stałych związanych np.: z zatrudnianiem rzeszy specjalistów od e-handlu. – mówi Marek Bugajsk, Dyrektor ds. Obsługi Sklepów INTERSPORT Polska S.A.
Poza wiedzą i dużym doświadczeniem w dziedzinie e-commerce, aspektem decydującym przy wyborze Partnerów, była niestandardowa forma rozliczenia współpracy. Obie firmy, które świetnie rozumieją zasady i realia funkcjonowania biznesu tradycyjnego w kanale e-commerce, przedstawiły model wynagrodzenia rozumianego, jako satysfakcjonujący dla obu stron procent od marży netto generowanej ze sprzedaży w sklepie internetowym – dodaje Marek Bugajski.
Rozpoczęcie współpracy z firmą INTERSPORT jest dla nas bardzo ciekawym i inspirującym wyzwaniem. Zarząd firmy dzięki dużej determinacji w realizacji zakładanych celów otwiera się na niestandardowe działania sprzedażowe, umożliwiając nam tym samym wdrażanie nowinek nie stosowanych dotychczas na szeroką skalę w polskim e-commerce. Pierwszą próbkę możliwości zaprezentujemy przy sprzedaży oficjalnych produktów z logo UEFA EURO 2012. ? komentuje Marek Górecki, Specjalista ds. eCommerce w Divante Sp. z o.o. odpowiedzialny na nawiązanie i rozwój współpracy z Klientem.
Cieszy nas również fakt, że INTERSPORT to bardzo silna marka obecna w kanale tradycyjnym, którą praktycznie codziennie spotykamy w galeriach handlowych. Pozwala to nam na wykorzystanie także efekt ROPO (czyli wpływu on-line na sprzedaż w off-line). ? dodaje Marek Górecki.
O Kliencie
Grupa INTERSPORT, jest największą na świecie grupą zakupową prowadzącą sprzedaż detaliczną markowego sprzętu sportowego w ponad 5320 sklepach zlokalizowanych w 39 krajach na całym świecie, których łączne przychody przekraczają 10 mld Euro.
W naszym kraju INTERSPORT Polska S.A. jest liderem wśród sieci sklepów sportowych, posiadając obecnie 30 salonów zlokalizowanych w 18 największych miastach Polski.
Spółka jest rokrocznie wyróżniana na rynku za dynamikę rozwoju, zwiększanie swojej wartości rynkowej oraz za rzetelność w prowadzeniu biznesu. Wśród zdobytych nagród należy wymienić: „Laur Klienta” – w kategorii sieci handlowe, tytuł „Przejrzysta firma”, ?Godło Jakość Obsługi 2011? – w kategorii „sprzęt sportowy i turystyczny jak również wieloletnią przynależność do elitarnego grona „Gazel Biznesu”’ oraz „Diamentów Forbsa”.
Warto podkreślić, że INTERSPORT uzyskał tytuł ?Oficjalnego Sklepu Sportowego z Licencjonowanymi Produktami UEFA EURO 2012?. Ma prawo do sprzedaży oficjalnych produktów z logo UEFA EURO 2012 w swojej sieci sklepów oraz jako jedyny będzie prowadził sprzedaż tych produktów na stadionach i w Fan Zonach podczas przyszłorocznych Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej.
Dodatkowych informacji udziela:
Marek Górecki
Specjalista ds. eCommerce Divante Sp. z o.o.
[email protected]
tel. kom: +48 512 319 188
tel.: +48 71 342 24 06