Superbrands to wyróżnienie przyznawane przez środowisko biznesu i marketingu. Nagrody otrzymują marki, które cieszą się popularnością i uznaniem wśród klientów. W tym roku tytuł zdobyła firma Rossmann, która znalazła się w gronie wyróżnionych w kategorii: zakupy.
Nagrody rozdano podczas Gali Finałowej VII edycji Superbrands, która zgromadziła przedstawicieli wielu najsilniejszych marek biznesowych i konsumenckich. Wyróżnieni odebrali statuetki Superbrands i Business Superbrands. Po raz pierwszy przyznano także nagrody Created in Poland Superbrands dla marek będących wytworem polskiej myśli brandingowej.
Statuetki i dyplomy tegorocznej edycji zostały przyznane głosami członków Rady Marek oraz na podstawie badania konsumenckiego na próbie liczącej aż 15 000 respondentów. Przy ocenie pod uwagę brane były m.in.: wysoka rozpoznawalność marki i dobry wizerunek zarówno wśród konsumentów, jak i w ocenie ekspertów.
Wśród nagrodzonych tytułem Created in Poland Superbrands znalazło się 21 marek. Statuetki Superbrands i Business Superbrands odebrali przedstawiciele 27 firm.