Wiadomości branżowe

Urodziny conceptshop.pl z limitowaną serią koszulek SHE/S A RIOT

Urodziny conceptshop.pl z limitowaną serią koszulek SHE/S A RIOT
conceptshop.pl, multibrandowa platforma z ubraniami i dodatkami od młodych polskich projektantów, świętuje pierwsze urodziny. Z tej okazji marka SHE/S A RIOT przygotowała dla serwisu limitowaną serię koszulek. Aby uczcić swoje pierwsze urodziny, conceptshop.pl przygotował kilka niespodzianek. Główną z nich jest limitowana seria koszulek stworzona dla serwisu przez markę SHE/S A RIOT. Brand firmowany przez Ewelinę Kustrę to niepowtarzalne ubrania dla ludzi mających niebanalny styl. Projekty SHE/S A RIOT chętnie wybierają polskie i zagraniczne gwiazdy m.in. Anja Rubik. Koszulki dla conceptshop.pl charakteryzują się oryginalnym krojem, doskonałym wykończeniem, a błyskotliwy napis „Buy buy baby” sprawia, że są bardzo zadziorne.T-shirt będzie dodawany jako prezent do wszystkich zakupów powyżej 250 zł zrobionych w

conceptshop.pl, multibrandowa platforma z ubraniami i dodatkami od młodych polskich projektantów, świętuje pierwsze urodziny. Z tej okazji marka SHE/S A RIOT przygotowała dla serwisu limitowaną serię koszulek.

Aby uczcić swoje pierwsze urodziny, conceptshop.pl przygotował kilka niespodzianek. Główną z nich jest limitowana seria koszulek stworzona dla serwisu przez markę SHE/S A RIOT. Brand firmowany przez Ewelinę Kustrę to niepowtarzalne ubrania dla ludzi mających niebanalny styl. Projekty SHE/S A RIOT chętnie wybierają polskie i zagraniczne gwiazdy m.in. Anja Rubik. Koszulki dla conceptshop.pl charakteryzują się oryginalnym krojem, doskonałym wykończeniem, a błyskotliwy napis ?Buy buy baby? sprawia, że są bardzo zadziorne.

T-shirt będzie dodawany jako prezent do wszystkich zakupów powyżej 250 zł zrobionych w conceptshop.pl we wtorek, 23 kwietnia. Oprócz tego klienci mogą liczyć na wiele zniżek na popularne marki. W czwartek, 18 kwietnia 10 proc. taniej można kupić rzeczy z kolekcji Miss Button i wilki dwa fashion design. W piątek, 19 kwietnia obowiązywać będzie 20 proc. zniżka na produkty Milate, Limonczello oraz Fun In Design. Natomiast w poniedziałek, 22 kwietnia aż 30 proc. taniej będą dostępne ubrania marek risk.made in warsaw oraz laFALDA.

Urodziny conceptshop.pl wspomagane są kampanią, która na początku kwietnia ruszyła w największych polskich magazynach modowych i lifestylowych. Serwis przechodzi również całkowitą metamorfozę i rebranding. Został gruntownie przebudowywany, zmieniono też jego logo.

Źródło Wirtualna Polska SA. Dostarczył netPR.pl
A to już wiesz?  Allegrowicze przygotowują się do kibicowania polskiej reprezentacji

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy