Wiadomości branżowe

W Carrefour kupując jeden produkt drugi otrzymasz za grosz

W Carrefour kupując jeden produkt drugi otrzymasz za grosz
W trosce o budżety domowe swoich klientów, sieć Carrefour po raz kolejny organizuje swoją autorską akcję „Kup jeden i weź drugi za grosz”. Dzięki tej promocji Polacy mogą z rozsądkiem planować codzienne wydatki zwiększając zarazem swoją siłę nabywczą.W dobie kryzysu zawracamy większą uwagę na ceny. Jak pokazują ostatnie badania GUS, 51 proc. Polaków planuje w tym roku kupować tańsze produkty spożywcze. 26 proc. ankietowanych przez firmę Nielsen Polaków boi się wzrostu cen żywności w najbliższym półroczu. Polacy wydają więc coraz mniej i jedzą skromniej.Mając na uwadze oczekiwania i potrzeby klientów, Carrefour realizuje szereg akcji mających pomóc klientom w zarządzaniu budżetem domowym poprzez naukę podejmowania rozsądnych decyzji zakupowych. Od 2009 roku Carrefour prowadzi akcję „Kup jeden i weź drugi za grosz”, w ramach której, kilka razy w roku w super i hipermarketach Carrefour, kupując jeden z promocyjnych produktów, drugi można zakupić za grosz. Dzięki akcji każdy klient Carrefour może robić „rozsądne zakupy”, a tym samym, w ramach tego samego portfela, kupić znacznie większą liczbę

W trosce o budżety domowe swoich klientów, sieć Carrefour po raz kolejny organizuje swoją autorską akcję ?Kup jeden i weź drugi za grosz?. Dzięki tej promocji Polacy mogą z rozsądkiem planować codzienne wydatki zwiększając zarazem swoją siłę nabywczą.

W dobie kryzysu zawracamy większą uwagę na ceny. Jak pokazują ostatnie badania GUS, 51 proc. Polaków planuje w tym roku kupować tańsze produkty spożywcze. 26 proc. ankietowanych przez firmę Nielsen Polaków boi się wzrostu cen żywności w najbliższym półroczu. Polacy wydają więc coraz mniej i jedzą skromniej.

Mając na uwadze oczekiwania i potrzeby klientów, Carrefour realizuje szereg akcji mających pomóc klientom w zarządzaniu budżetem domowym poprzez naukę podejmowania rozsądnych decyzji zakupowych. Od 2009 roku Carrefour prowadzi akcję ?Kup jeden i weź drugi za grosz?, w ramach której, kilka razy w roku w super i hipermarketach Carrefour, kupując jeden z promocyjnych produktów, drugi można zakupić za grosz. Dzięki akcji każdy klient Carrefour może robić ?rozsądne zakupy?, a tym samym, w ramach tego samego portfela, kupić znacznie większą liczbę artykułów codziennego użytku.

Właściwe zarządzanie budżetem rodzinnym, przy zmniejszających się dochodach to ostatnimi czasy bolączka wielu Polaków. Dlatego staramy się wyjść naprzeciw oczekiwaniom naszych klientów proponując im szereg różnych akcji, podczas których wyselekcjonowany, najbardziej popularny asortyment dostępny jest w bardzo korzystnej cenie. Chcemy pomagać naszym klientom w racjonalnym gospodarowaniu ich budżetem domowym w czasie kryzysu – mówi Robert Noceń, dyrektor Marketingu i Komunikacji Carrefour Polska.

Akcja ?Kup jeden i weź drugi za grosz? od lat cieszy się ogromną popularnością. Tegoroczna ? pierwsza jej odsłona będzie miała miejsce w okresie od 20 do 25 lutego. W tym czasie, dzięki symbolicznej opłacie za drugi produkt, klienci Carrefour będą mogli skutecznie zwiększyć swoją siłę nabywczą. W ofercie znajduje się szeroka gama produktów spożywczych, wśród nich: łosoś norweski SUEMPOL, kiełbasa krakowska sucha, kawa Tchibo oraz herbata Lipton, czekolada Milka, miód, jogurty i inne. W promocji można będzie kupić też: komplet pościeli, proszek do prania oraz inne artykuły gospodarstwa domowego.

A to już wiesz?  W centrum handlowym ?GLINKI? w Bydgoszczy Dzień Dziecka trwa nadal

Jak znaleźć promocyjne produkty? W sklepach, przy produktach objętych akcją ?Kup jeden i weź drugi za grosz? znajduje się znak grosika. Pełna lista promocyjnych artykułów wraz z regulaminem promocji oraz listą sklepów objętych akcją, umieszczona jest w gazetkach z ofertą handlową dostępną w sklepach Carrefour oraz na stronie www.carrefour.pl

Grupa Carrefour

Carrefour jest pionierem i liderem wielkiej dystrybucji, który od ponad 50 lat wyznacza standardy na światowych rynkach handlu. Od wielu lat Carrefour jest numerem 1 wielkiej dystrybucji w Europie i numerem 2 na świecie.

O Carrefour Polska

Carrefour Polska należy w 100% do Grupy Carrefour. W 1997 roku w Łodzi otwarto pierwszą placówkę Carrefour w kraju. Od tego czasu Carrefour Polska dynamicznie rozwija się we wszystkich formatach. Dziś pod szyldem Carrefour działa w Polsce ponad 500 placówek: hiper- i supermarkety, ponad 40 centrów handlowych, przymarketowe stacje paliw oraz przeszło 300 sklepów franczyzowych Carrefour Express w dwóch formatach: mini-market i convenience. Carrefour Polska aktywnie działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób niepełnosprawnych, prowadzi szereg projektów na rzecz dzieci i społeczności lokalnych.

Źródło Carrefour Polska. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy