Data publikacji: 20.09.2016
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Więcej Francji za mniej – Święto Handlu Francuskiego w Carrefour…
Kategoria: Sklepy
W ramach kampanii edukacyjnej French Touch, organizowanej przez Ambasadę Francji i Instytut Francuski, klienci wszystkich hipermarketów i wybranych supermarketów Carrefour mogą kupić francuskie wyroby w atrakcyjnych cenach. Firma Carrefour Polska jest Partnerem kampanii, której celem jest przybliżanie tajników francuskiego „La Belle Vie”.
W ramach kampanii edukacyjnej French Touch, organizowanej przez Ambasadę Francji i Instytut Francuski, klienci wszystkich hipermarketów i wybranych supermarketów Carrefour mogą kupić francuskie wyroby w atrakcyjnych cenach. Firma Carrefour Polska jest Partnerem kampanii, której celem jest przybliżanie tajników francuskiego „La Belle Vie”.
Już 21 września rusza Święto Handlu Francuskiego, do którego – kolejny raz – dołączył Carrefour Polska. Aż do 3 października w wybranych sklepach sieci klienci będą mogli odnaleźć francuskie specjały w atrakcyjnych cenach. Wśród produktów objętych ofertą znajdą się, między innymi, wyroby marki własnej Reflets de France, pieczywa, sery, mięso i wędliny, ryby i słodycze. Wśród tradycyjnych, francuskich produktów można odnaleźć foie gras, ratatouille po prowansalsku, krem z kawałkami kasztanów czy ostrygi. Osoby zainteresowane francuskim stylem życia, będą mogły wybierać spośród kosmetyków, ubrań oraz tekstyliów. Gazetki promocyjne, wraz z listą sklepów objętych promocją, są dostępne na stronie internetowej: www.carrefour.pl. Klienci odnajdą w nich również propozycje podania tradycyjnych francuskich potraw, takich jak: kanapka croque-monsieur czy roladki na ciepło z szynki z kozim serem.
W drugą edycję kampanii French Touch zaangażowały się największe francuskie firmy, działające na polskim rynku. W ramach promocji Francji w Polsce organizatorzy zaprezentowali wyjątkową kompilację muzyki francuskiej na płycie CD. Kampanię zwieńczy uroczysta gala w Teatrze Wielkim w Warszawie na której wystąpią m.in. Natalia Nykiel, Antek Smykiewicz, Bemy, Claudio Capeo, Claire Keim, Nolwenn Leroy oraz Lido de Paris – najsłynniejszy francuski kabaret. Kampanii towarzyszy specjalny magazyn „La Belle Vie”, który służy jako przewodnik po francuskich markach i produktach.
French Touch to kolejne wydarzenie, w które Carrefour angażuje się na rzecz promowania kultury i kuchni francuskiej w Polsce. W tym roku firma m.in. zorganizowała warsztaty kuchni molekularnej, uczestniczyła w Targach Książki, a niedawno była również Partnerem Święta Francji i Miasteczka Francuskiego.
źródło: Biuro Prasowe
Załączniki: