Divante rozpoczyna kompleksową obsługę sklepu Wkreceni.pl w modelu success-fee. Wkręceni.pl to sieć sprzedaży sprzętu rowerowego. Firma posiada 3 sklepy stacjonarne w Warszawie i okolicach oraz kilka portali internetowych. Od niedawna uruchomiono sprzedaż internetową pod adresem http://wkreceni.pl.
Ekipa Wkreceni.pl stawia na dostarczanie wysokiej jakości produktów w dobrych cenach. Jednocześnie wprowadzając do oferty nowinki techniczne i zapewniając eksperckie wsparcie. Dwa ostatnie obszary wspierają kolarscy profesjonaliści skupieni wokół spółki. Z Wkreceni.pl związany jest między innymi Andrzej Piątek – jeden z najwybitniejszych polskich trenerów kolarskich. Kolarstwem zajmuje się od 1981 roku, najpierw jako zawodnik klubu sportowego Korona Kielce, a obecnie jako trener najlepszych na świecie kolarzy górskich.
Od początku istnienia projektu wkręceni.pl staram się skupić wokół niego najlepszych specjalistów, oraz najskuteczniejsze narzędzia potrzebne do jego funkcjonowania. Dlatego też oczywistym wyborem jest współpraca z Divante, jako jedyną naszym zdaniem firmą rozumiejącą specyfikę rynku e-commerce i potrafiącą dostosować model współpracy do wymogów rynku, na którym pracujemy. Wymiana wzajemnych doświadczeń już w pierwszych dniach zaowocowało wyraźnym podniesieniem jakości jaką oferujemy naszym Klientom. Kolejne miesiące wzajemnej pracy nad wkręconymi przyniosą wiele pozytywnych zmian ułatwiających zakupy naszym Klientom. Pojawią się również nowe i odważne formy promocji i reklamy naszej marki. – mówi Wojciech Milke, Prezes Zarządu e-purpose Sp. z o.o.
Divante pracuje dla Wkreceni.pl w obszarze doradztwa marketingowego i prowadzenia działań marketingowych. Współpraca realizowana jest w modelu success-fee. Divante wynagradzane jest prowizją od wygenerowanej sprzedaży.
Prowadzimy kampanie AdWords z wykorzystaniem analizy całego procesu sprzedaży i jego bieżącą optymalizacją. Dzięki połączeniu kompetencji emarketingowych oraz badawczych i projektowych (usability) możemy zapewnić wysokie konwersje z pozyskanego ruchu. To pozwala nam wypracowywać wysoką marżę, którą dzielimy się z Klientem – mówi Tomasz Karwatka, Prezes Zarządu Divante.