LIFESTYLE Zakupy

Wsiąść do tramwaju, nie byle jakiego…

Wsiąść do tramwaju, nie byle jakiego…
Emocje po hucznym otwarciu najnowszego miejsca na zakupowo-rozrywkowej mapie Warszawy powoli opadają. Trwający cztery dni maraton imprez i atrakcji przyciągnął tłumy. Część pierwszych gości Galerii Młociny dowozi na miejsce sygnowany marką

Data publikacji: 2019-06-08
Oryginalny tytuł wiadomości prasowej: Wsiąść do tramwaju, nie byle jakiego…
Kategoria: Zakupy, LIFESTYLE

Emocje po hucznym otwarciu najnowszego miejsca na zakupowo-rozrywkowej mapie Warszawy powoli opadają. Trwający cztery dni maraton imprez i atrakcji przyciągnął tłumy. Część pierwszych gości Galerii Młociny dowozi na miejsce sygnowany marką tramwaj.

Wsiąść do tramwaju, nie byle jakiego... Zakupy, LIFESTYLE - Emocje po hucznym otwarciu najnowszego miejsca na zakupowo-rozrywkowej mapie Warszawy powoli opadają. Trwający cztery dni maraton imprez i atrakcji przyciągnął tłumy. Część pierwszych gości Galerii Młociny dowozi na miejsce sygnowany marką tramwaj.

Kursujący od 23 maja do 12 czerwca br. tramwaj przykuwa uwagę mieszkańców Warszawy. Obrandowany na zewnątrz jest skutecznym nośnikiem komunikatu. Swoim wnętrzem nawiązuje do industrialnego wystroju Hali Hutnik mieszczącej się w strefie Spotkań i Dań nowopowstałej Galerii Młociny. Podłoga tramwaju została wyklejona folią imitującą drewniano-betonową posadzkę występującą w Hali. Pod jasnopomarańczowym sufitem zamontowano metalową kratę, a rury w wagonach przybrały kolor zardzewiałego metalu. Na oknach zostały zamontowane drewniane tabliczki z logotypami wszystkich restauratorów mieszczących się w Galerii Młociny. Elementem dekoracyjnym są również drewniane beczki zamontowane z przodu i z tyłu każdego wagonu. Plastikowe krzesełka pokryto pokrowcami w trzech różnych kolorach oddających barwę i charakter kontenerów co-workingowych znajdujących się w Hali Hutnik. W aranżacji nie zabrakło również zielonego akcentu. Całość udekorowano świeżą roślinnością nawiązującą do okolicznego, młocińskiego lasu. 

Ten niezwykły środek transportu i narządzie promocji jest jedną z wielu atrakcji oferowanych warszawiakom z okazji otwarcia Galerii Młociny. Liczący dwa wagony pojazd przewozi dziennie około 200 osób. Wszystkich pasażerów witają kolorowo wystylizowane hostessy, które dbają o ich dobry nastrój i wręczają słodkie upominki. Tramwaj do Młocin kursuje od poniedziałku do niedzieli w godzinach 8:00 do około 21:00. Trasa liczy 64 przystanki, rozpoczyna się i kończy przy Metrze Młociny. Tramwaj przejeżdża przez Bielany, Bemowo, Wolę, Centrum ze Śródmieściem, Muranów i Żoliborz. 

Z okazji otwarcia, Galeria Młociny zaplanowała też konkurs, każdy kto zrobi zdjęcie lub video Tramwaju do Młocin i opublikuje na swoim profilu z oznaczeniem profilu Galerii i #TramwajDoMłocin ma szanse wygrać bon na zakupy w Galerii Młociny.

A to już wiesz?  "Avengers: Czas Ultrona” na etykietach Żywiec Zdrój

źródło: Biuro Prasowe
Załączniki:
Wsiąść do tramwaju, nie byle jakiego... Zakupy, LIFESTYLE - Emocje po hucznym otwarciu najnowszego miejsca na zakupowo-rozrywkowej mapie Warszawy powoli opadają. Trwający cztery dni maraton imprez i atrakcji przyciągnął tłumy. Część pierwszych gości Galerii Młociny dowozi na miejsce sygnowany marką tramwaj.
Hashtagi: #Zakupy #LIFESTYLE

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy