Wiadomości branżowe

zentrada.Shop – innowacyjność w sprzedaży hurtowej przez Internet

zentrada.Shop – innowacyjność w sprzedaży hurtowej przez Internet
Zrzeszenie handlu hurtowego zentrada.network rozszerza swoją ofertę skierowaną do importerów, hurtowników i producentów o innowacyjne rozwiązanie hurtowni internetowej. Unikatowy charakter wynajmowanej klientowi hurtowni online polega na pełnej integracji hurtowni z siecią europejskich portali handlu hurtowego Zentrada. Prezentowanie towaru w jednym miejscu skupiającym kilkadziesiąt tysięcy potencjalnych odbiorców hurtowych nadaje nowy wymiar możliwościom sprzedaży hurtowej przez Internet. Internet staje się niezastąpionym medium również przy dokonywaniu i realizacji zamówień w handlu hurtowym. Kupcy i handlowcy cały rok  przeglądają strony internetowe, aby odkryć nowe towary, porównać ceny i dotrzeć do jeszcze lepszego źródła zaopatrzenia. Jednak sam dostęp do informacji nie zaspakaja już w pełni potrzeb handlu hurtowego. Wymaganiem kupca w dzisiejszych czasach jest możliwość dokonania zakupu w momencie dotarcia do towaru. Wszystko musi odbyć się online w nieskomplikowany sposób, o każdej porze dnia i nocy. Nawet klienci, którzy w poszukiwaniu towaru głównie odwiedzają targi handlowe i dowiadują się o produktach z katalogów, cenią możliwość zamawiania

Zrzeszenie handlu hurtowego zentrada.network rozszerza swoją ofertę skierowaną do importerów, hurtowników i producentów o innowacyjne rozwiązanie hurtowni internetowej. Unikatowy charakter wynajmowanej klientowi hurtowni online polega na pełnej integracji hurtowni z siecią europejskich portali handlu hurtowego Zentrada. Prezentowanie towaru w jednym miejscu skupiającym kilkadziesiąt tysięcy potencjalnych odbiorców hurtowych nadaje nowy wymiar możliwościom sprzedaży hurtowej przez Internet.

Internet staje się niezastąpionym medium również przy dokonywaniu i realizacji zamówień w handlu hurtowym. Kupcy i handlowcy cały rok  przeglądają strony internetowe, aby odkryć nowe towary, porównać ceny i dotrzeć do jeszcze lepszego źródła zaopatrzenia. Jednak sam dostęp do informacji nie zaspakaja już w pełni potrzeb handlu hurtowego. Wymaganiem kupca w dzisiejszych czasach jest możliwość dokonania zakupu w momencie dotarcia do towaru. Wszystko musi odbyć się online w nieskomplikowany sposób, o każdej porze dnia i nocy. Nawet klienci, którzy w poszukiwaniu towaru głównie odwiedzają targi handlowe i dowiadują się o produktach z katalogów, cenią możliwość zamawiania towaru przez Internet.

Obecna sytuacja na rynku nie sprzyja zaspokajaniu współczesnych potrzeb handlu hurtowego. W szczególności dotyczy to małych lub średniej wielkości firm, które formą swojej obecności w Internecie nie zaspakajają oczekiwań dzisiejszego kupca. „ Od lat śledzimy rozwój handlu hurtowego przez Internet. Doświadczenia zebrane podczas organizowanego co roku konkursu na najlepszą hurtownię online Zentrada-Awards potwierdzają wielki deficyt rynkowy na profesjonalny i niekosztowny produkt hurtowni internetowej, stworzonej od podstaw, z uwzględnieniem niestandardowych rozwiązań wymaganych w handlu hurtowym.” – stwierdza Ingo Schloo, prezes zentrada.network.

Zentrada.Shop jest odpowiedzią na lukę powstałą w handlu hurtowym przez Internet. Rozwiązaniem oferowanym przez zentrada.network o unikatowym charakterze jest hurtownia online zintegrowana z platformami handlu hurtowego zentrada.network. Przy projektowaniu hurtowni uwzględnione zostały specyficzne zapotrzebowania handlu hurtowego dotyczące prezentacji produktów, zdefiniowania przez klienta i realizację ze strony oferenta zamówień hurtowych. Hurtownia online jest bardzo prosta w instalacji i nie wymaga w przedsiębiorstwie żadnych nakładów inwestycyjnych.

A to już wiesz?  Nawet 1/5 procesów finansowych w firmach zostanie zautomatyzowana. Pracownicy nie nadążają jednak z rozwijaniem cyfrowych kompetencji

Po wprowadzeniu produktów do hurtowni online danego oferenta towar ten automatycznie pojawia się w formie pojedynczych ofert na portalach handlu hurtowego zentrada i jest widoczny dla 150.000 hadlowców z kilku krajów europejskich zrzeszonych w zentrada.network. Każdy z nich po kliknięciu na dany produkt jest bezpośrednio przekierowywany do hurtowni oferenta.

„Zentrada.Shop to pełen pakiet usług umożliwiających profesjonalną prezentację oferty hurtowej w Internecie przy jednoczesnym zaspokojeniu wymagań kupców dotyczących możliwości natychmiastowego zamówienia towaru przez Internet.” – stwierdza Ingo Schloo. „ Bez profesjonalnej hurtowni online zdobycie nowych klientów przez Internet jest dzisiaj niemożliwe. Sprzedawcy hurtowi, którzy jeszcze dzisiaj zwlekają z szerszym zastosowaniem Internetu w obsłudze swoich klientów ryzykują utratę stałych odbiorców na rzecz konkurencji. Dystrybucja towaru tradycyjnymi kanałami, jak np. targi handlowe lub katalogi nie zapewni utrzymania klienta, jeżeli nie zagwarantuje się mu łatwej i szybkiej możliwości dokonywania ponownych zamówień.” – dodaje.

Pełna instalacja hurtowni zentrada.Shop odbywa się w przeciągu kilku dni. Pracownicy Biura Obsługi Klienta Zentrada wspomagają oferenta w opracowaniu pełnego konceptu wdrożenia nowego medium do zdobywania nowych i obsługi dotychczasowych odbiorców hurtowych oraz dokonują wszelkich ustawień technicznych i konfiguracji hurtowni, tak aby oferent mógł się skoncentrować wyłącznie na prowadzeniu własnego biznesu.

O zentrada.network

Zentrada.network jest europejskim zrzeszeniem kupców i handlowców w Internecie. Z jej platform handlowych korzysta ponad 150.000 aktywnych członków prowadzących działalność gospodarczą oraz 3.700 producentów, importerów i hurtowników. Platformy handlu hurtowego zentrada oferują ponad 300.000 produktów wielu europejskich dostawców. Użytkownicy serwisu mogą również korzystać z katalogu 50.000 europejskich firm aktywnie wystawiających się na najważniejszych targach handlowych w Europie.

Źródło zentrada.network GmbH &Co.KG. Dostarczył netPR.pl

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy