PZU Reklama Ubezpieczenia

Żyj długo i szczęśliwie razem z PZU

Żyj długo i szczęśliwie razem z PZU
Żyj długo i szczęśliwie razem z PZU Największy polski ubezpieczyciel startuje z ogólnopolską kampanią, która ma uświadamiać jak wielki wpływ możemy mieć na długość i

Żyj długo i szczęśliwie razem z PZU

Największy polski ubezpieczyciel startuje z ogólnopolską kampanią, która ma uświadamiać jak wielki wpływ możemy mieć na długość i jakość swojego życia. Do współpracy PZU zaprosił ekspertów – lekarzy, fizjoterapeutów, dietetyków oraz liderów opinii promujących zdrowy styl życia. W ręce internautów trafi także e-book „Zaopiekuj się swoim życiem”, które zawiera praktyczne wskazówki dotyczące profilaktyki zdrowotnej oraz finansowej.

Jak przekonuje prezes PZU Życie Aleksandra Agatowska, każdy z nas ma wpływ na to, jak będzie wyglądało jego życie za kilkanaście czy kilkadziesiąt lat. – Badania pokazują, że znamy podstawowe zasady dbania o zdrowie, lecz trudno nam wcielić je w życie. Nic dziwnego, stale jesteśmy w pośpiechu. Czasem doba wydaje się za krótka, by wyspać się, przygotować zdrowe posiłki, poćwiczyć, spędzić aktywnie czas z rodziną. W natłoku spraw łatwo wypaść z rytmu. PZU Życie od lat towarzyszy Polakom w dbaniu o to, co najważniejsze, dlatego  teraz chcemy pokazać, że odzyskanie kontroli nad naszym zdrowiem i dobrym samopoczuciem jest możliwe. Nasza kampania „Żyj długo i szczęśliwie” ma dostarczyć Polakom rzetelną wiedzę jak w praktyce zacząć dbać o swoje zdrowie i kondycję fizyczną, racjonalnie się odżywiać i wprowadzić w codzienne życie dobre nawyki – mówi Aleksandra Agatowska.

W ramach kampanii powstała strona internetowa pzu .pl/zyj-dlugo-i-szczesliwie.  Znajduje się tu wiele ciekawych artykułów na temat zdrowia, kondycji psychicznej, rozwoju osobistego czy zachowania równowagi między pracą a życiem prywatnym, ale też bezpieczeństwa finansowego, które często jest istotnym naszego składnikiem dobrostanu. W każdą środę będą pojawiały się na niej także premierowe odcinki webinariów z udziałem ekspertów PZU i liderów opinii. Rozmowy te poprowadzi dziennikarz TVP Tomasz Wolny. Tematyka webinariów będzie nawiązywać do kompendium wiedzy „Masz wpływ na swoje życie”, które przygotował PZU Życie i PZU Zdrowie pod patronatem Ministerstwa Zdrowia. Webinarom towarzyszyć będą publikowane cyklicznie na profilach społecznościowych PZU i influencerów krótkie rozmowy na żywo, poświęcone m.in. poszukiwaniu równowagi w życiu rodzinnym i zawodowym, motywacji do pozytywnej zmiany, zdrowej diecie czy finansowym aspektom spokojnego i bezpiecznego życia.

A to już wiesz?  Lockdown nie zwalnia firmy z odpowiedzialności za wypadki

W ręce internautów trafi także e-book „Zaopiekuj się swoim życiem”. To kilkadziesiąt stron praktycznych porad i wskazówek dotyczących profilaktyki zdrowotnej, m.in. badań okresowych, diety, regularnego uprawiania sportu. Do regularnej aktywności i ćwiczeń zachęca w nim m.in. Iga Świątek. – Jako aktywna tenisistka mam pewne ograniczenia – w czasie wolnym nie mogę zdecydować się na każdy sport, bo niektóre groziłyby mi kontuzją. Często wybieram pływanie na desce z wiosłem. I to jest właśnie sedno aktywności fizycznej dla zdrowia – daje przyjemność, relaksuje i wcale nie musi się wiązać się z litrami wylanego potu i przekraczaniem własnych granic, chyba że ktoś tak lubi. Radość z uprawiania sportu jest równie ważna jak dyscyplina i determinacja, by utrzymać motywację i w tym sporcie wytrwać. A to w przyszłości przyniesie nam korzyści zdrowotne – przekonuje najbardziej znana dziś polska tenisistka. W kampanię PZU zaangażował się także zdobywca obu biegunów Ziemi Marek Kamiński, znane aktorki Olga Kalicka i Emilia Komarnicka-Klynstra, prezes Fundacji Szkoła na Widelcu Grzegorz Łapanowski, założycielka i prezes Longevity Center Joanna Bensz, utalentowana fotografka gwiazd Marta Wojtal, blogerka Agnieszka Stefaniuk z Family Fun by Mum czy rodzina Pasków, prowadząca blog parentingowy Oczekując. Działania ubezpieczyciela wspierają także mówca biznesowy i wykładowca akademicki Sebastian Kotow i Monika Hoffman Piszora, prowadząca bloga Dzieciaki Cudaki. Treści prozdrowotne, jakie propaguje kampania, są również osią wspieranego przez PZU nowego programu Adama Gizy „Zacznij od zdrowia”, nadawanego w każdą niedzielę o 11.05  w TVP2.

 

Kampania „Żyj długo i szczęśliwie” wystartowała 12 listopada. Działania będą prowadzone w internecie, na profilach PZU w mediach społecznościowych oraz w ogólnopolskich stacjach radiowych. Kreację opracowała agencja reklamowa Leo Burnett. Kampania powstała we współpracy z domem produkcyjnym Dynamo. Zakup mediów zrealizował dom mediowy Sigma Bis.

Artykuly o tym samym temacie, podobne tematy